Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vonde kynnere mot slutten? Er vel ikke helt på slutten hos meg da, er 36+5 i dag. Men kynnerne er ikke som de var. Spesielt når jeg reiser meg. Det er vel kanskje et tegn på at jeg må ta det mer med ro da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 32+1 i dag og har vært sykemeldt i 3 uker nå p.g.a. vonde kynnere. Det kom nok av stress ja, for når jeg bare fikk ro så ble det bedre =)

Skrevet

Har vonde kynnere og har hatt det lenge. Er i uke 39. Jeg venter nr 2 og hadde ikke vonde kynnere i første sv.skap. Når det begynnte å gjøre vondt var det alvor og fødselen igang.

Jeg har nevnt dette for legen men får bare beskjed om å ta det litt mer med ro da. Har vel egentlig ikke noen tips borsett fra å prøve å roe tempo litt å se om det gir seg. Du er i hvertfall ikke alene om problemet!

Lykke til:)

Skrevet

hei.er i uke 33 nå ja.og jeg har vert plaget med en del innimellom vonde kynnere i en del uker allerede.det er som de andre her har sagt,ikke så mye å gjøre med enn å ta det litt mer med ro.de blir ofte verre dersom du stresser mye...var ikke særlig plaget av dette i første svangerskap,men nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter så...kjenner de godt til tider ja..au..au..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...