Gå til innhold

Til dere som blander morsmelk i grøten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pumper dere dere?

Lillegutt drikker mye i løpet av dagen, slik at jeg ikke klarer å pumpe nok til 2 fulle porsjoner m grøt. Pumper meg derfor om natten (noe som begynner å bli veldig slitsomt, (er fulltidsstudent i tillegg)).

Når kan jeg introdusere grøt som skal lages på vann?

(Han har aldri fått noe annet enn morsmelk fram til grøtintroduseringen).

:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blanda mme i grøten jeg.. han likte ikke den havregrøten jeg blanda med vann.. men er jo egentlig mme i den og vel??

lillegutt hadde heller ikke fått noe annet enn mm inntil jeg begynte med grøt..

Skrevet

Jeg er ikke flink på pumping, får ikke nesten ikke noe ut selv om jeg har mye melk. Synes dessuten det er mye styr, og gutten min likte ikke grøten bedre med mm. Så vi blander Holle risgrøt med vann og litt rapsolje, og smakssetter med noen ts banan eller kokt pære. Nå skal det sies at han ikke spiser særlig, men tror det er fordi han aldri er sulten nok og ikke bryr seg. Får ikke helt til dette med fast føde vi.

Jeg er forresten også student, kjekt å høre det er flere som studerer på si som nybakt mor;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter... :0)

april06: morsomt å høre om andre studenter som fortsetter å studere med en liten en....stå på :0)

Skrevet

imponert over dere som studerer nå.. har sitti å tenkt på det, om jeg skulle hatt en liten en når jeg studerte, hadde ikke orka.. men blir vel sikkert annerledes når en er midt oppi det...? ;o)

Skrevet

Hei igjen

Jeg er veldig glad jeg studerer..fikk Felix midt oppe i 3 eksamener i mai, men hadde jo visst at han kom i 9 mnd så jeg var godt forberedt (holdt faktisk foredrag med veer).. :0)

Er som du sier veldig annerledes når en er oppe i det..Man får til veldig mye hvis en bare går inn for det.

Han er heldigvis et rolig barn, og med forståelsesfulle forelesere og medstudenter er han med på alle forelesningene mine...he, he han er nok den yngste masterstudenten som finnes :0)

Skrevet

...og jeg skriver masteroppgaven min, så skriver når minsten er på gulvet eller sover. Går så fint så!;)

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt med minsten på forelesninger.. da tror jeg ingen hadde fått med seg noe.. sov veldig lite.. :o). var litt trasking, for å roe han... Ønsker dere lykke til ihvertfall...

Skrevet

Felix er 6 mnd nå..men har vært med på forelesning fra han var 1 uke gammel :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...