april 06;) + mai 09* Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 når kan jeg la beibien min sove på magen? innbiller meg at han vil sove bedre da, men må vel kanskje vente en stund med det enda? han er snart 7 mnd.
anetteLG Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Tror det er lurt å vente til han eventuelt snur seg i sengen selv... Det er det jeg har hørt.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Det beste er å vente til de er sterke nok til å snu seg selv. :0)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 lillegutt er snart 8 mnd. han begynte med å snu seg på siden tvert når vi la han.. nå de siste 14 dagene har han snudd seg på magen.. har ikke merka noe på nattestid om han sover lengre, for det er opp og ned...
april 06;) + mai 09* Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 han snurrer alle veier hele tiden på dagtid, så han klarer det fint, men han har ikke for vane å gjøre det i sengen. Men vente allikevel?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 så lenge han klarer å snu seg dit han vil, tror du ikke da han ville snudd seg på magen om han likte det best??
april 06;) + mai 09* Skrevet 4. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2006 han har vel aldri ligget på magen, så spørs jo om han vet at han eventuellt liker det best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå