Gå til innhold

Noen andre som sliter med å være tynn??


Gjest

Anbefalte innlegg

Heia!! =)

 

Jeg er 1.70 høy og veier 49 kg..Jeg klarer ikke legge på meg. :( Er litt bekymret for at dette kan være skadelig for barnet.. Har stor matlyst, og spiser mye. Men ingenting "fester" seg på kroppen. Er det noen andre som sliter med vekta denne veien??

 

Føler jeg kommer til å få mage veldig fort..Siden det ikke er noe fett rundt magen. Noen som har erfaring med det? Eller har det ingenting å si? hehe..Masse rart her men..Er jo litt rar fortiden.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada samme her - er bare 160 da og veier 45 kg, er slank og spiser masse men legger aldri på meg! Mange som er misunnelig på det, jeg derimot skulle gjerne hatt 5-10 kg til på kroppen!

Forrige svangerskap la jeg på meg 10 kilo - da følte jeg meg perfekt hehe!

Jeg har alltid vært tynn og ser ikke syk ut heldigvis - men skulle gjerne hatt litt mer å gå på....

Har heldigvis både rompe og pupper - men likevel....

 

Får nok mage tidlig ja - dvs den synes før iallefall- det er jo gøy da!!

Får du ofte kommentarer?

Folk er så sløve på det - kommer med kommentarer på hvor tynn du er osv - men sier man noe til de tykke blir det full ståhei og bråk hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt det ikke bare er meg..;) Ja, folk er kjempe flinke til å si nå må du legge på deg, eller så tynn du er. Jeg skulle gjerne hatt en 7-9 kg mer på kroppen. Men ser ikke syk ut jeg heller. Har former..(litt hvertfall) hehe.. Håper jeg legger på meg litt nå,så jeg kan se meg selv som litt lubben..hehe.. =) Når har du termin og hvor gammel er du?? Jeg er 25.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 9. juni og er 29 år :) Blir 30 i januar!

Ble litt tynnere etter jeg fikk barn faktisk - ammet i 13 mnd og har en veldig aktiv sønn hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid slitt med å vært tynn jeg og..

lå på meg kjempemasse i forrige svangerskap , men kg raste av når jeg ammet... + ble veldig trøtt etterhvert..

Fant ut jeg hadde cøliaki og at tarmen ikke tok til seg næring så ikke så rart akkurat..hehe

Men hadde ikke noe sånn dårlig mage symptom som alle tror man må ha, så har nok gått lenge udiagnostisert ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...