Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen av dere som har kjøpt vugge? Tenkte å ha vugge på stuen men er usikker på om jeg skal velge Leander vugge eller vanlig vugge. Noen råd/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha vugge (brukes så kort tid, koster mye penger) vi skal ha skuvseng i stua (vi sover også i stua - vesla har leilighetens eneste soverom) men hvis jeg skulle hatt vugge, ville jeg definitivt valgt den som henger i taket - kjempefin !!

Skrevet

Vi har vanlig, gammeldags vugge vi....... fordi vi har fått den i gave :-) jeg synes de er kjempefine, så den skal vi ha til lillebollen i stua!!!!

Leandervuggene er også kjempefine..... vet ikke hva jeg skal råde deg til jeg, har jo ikke erfaring med noen av de ;o)

Skrevet

Skal ikke ha - synes det blir dyrt for så kort stund! men hadde vi hatt noen som f.eks går i arv.... hadde vi seff brukt den!!

Skrevet

Jeg har en venninde som har leandervuggen, hun har den i stativ, den er jo så fin.

Har du god plass ville jeg kjøpt denne.

Jeg har ikke plass til en sånn vugge selv om jeg gjerne skulle kjøpt en.

Det får heller bli til unge nr 2 hvis vi har hus da.

Skrevet

vi skal ha vugge men det er en vugge som har vært i fam i maaaaaaaange år....hadde nok ikke gidde å kjøpt en vugge sjøl for så kort tid....

Skrevet

Sambo lagde en vanlig vugge til lillegutt når han ble født. Er helt supert å ha en vugge som kan stå i stua, som babyen kan sove i på dagtid.

Hadde Leander vuggen vært å fått tak i da, hadde jeg ikke stussa på å kjøpt den.

Dersom du har mulighet til å henge den i taket tar den ikke spesielt stor plass.

Vuggen er jo bare helt genial!!

Skrevet

Vi lånte ei vugge sist men denne gang har vi kjøpt helt ny seng så den vil vi bruke fra begynnelsen.

Skal ikke ha noe soveplass i stua, skal vennes til å ligge på soverommet her.

Til nøds blir det vognbaggen da.

Skrevet

Vi har skaffet oss leandervuggen og gleder oss til å bruke den. Skal ikke ha stativet til men feste den i en bjelke i taket.

Med førstemann savnet jeg sårt å ha et sted å legge gutten min i stuen. Ønsket ikke å bruke sengen hele tiden, men ha den til natt!

Lykke til med valget!

Skrevet

Vi har kjøpt vugge med hjul. Vi kunne fått en som har vært lenge i familien, men valgte å kjøpe en ny. Den er såå fin!

Fordelen med å ha vugge er at du kan vugge babyen i søvn, og at det er ikke så stort og åpent for babyene. Mange senger blir så svære og åpne.

Vuggen har hjul, slik at vi kan ha den i stuen om dagen, og trille den inn på soverommet om natten!

Vi har i tillegg kjøpt himmel+ kant slik at det blir enda koseligere for babyen (og oss)!

Vugger er dyrt,men du kan jo selge den etterpå da!..Eller kjøpe brukt fra finn.no!

Skrevet

Kjøpte meg Leander vugge på finn.no i dag :-) Stativ, himmel og krok fulgte med. Gleder meg til å få den :-) Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...