Gå til innhold

Dere med bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvaslags sovestillinger fungerer for dere? Jeg kan bare ligge på siden en kort stund før det begynner å gjøre vondt, selv med pute mellom knærne og føttene. Så jeg må ligge litt på ryggen innimellom, selvom jeg har hørt at det ikke er så bra for bebisen + at det jo er tøft for ryggen (er støttet godt opp av puter under overkroppen + bena i hvertfall)

Hva fungerer for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, henger snart etter tærne som en flaggermus - finner ingen gode stillinger mer...

Klarer ikke ryggen, blir uvel etter få minutter (hører at det ikke er farlig for barnet dersom DU ikke synes det er ekkelt) og kaster (vel.....alt tar jo en halvtime da) meg fra side til side hele natten.

Savner så innmari å sove på magen !

Beste for meg er sideleie, nesten som stabilt sideleie med høyt kne opp mot brystet - pute under dette kneet, slik at det hviler litt høyere enn madrassen.

Men klarer ingen stillinger lenge av gangen - har maur i beina og bare MÅ skifte stillign hele tiden.

JEZ ! Det skal bli godt å få ungen ut og begynne å iallefall kunne få til å sove de få timene imellom skrik og amming !

Skrevet

Tja, jeg må sitte og sove for jeg har så mye halsbrann og sure oppstøt. Legger jeg meg ned, så går det 15min og så må jeg spy.

Så lenge du ikke ligger rett ned på ryggen, så tror jeg ikke det er noen fare. En merker jo selv når en får klem på vena cava som det så fint heter. Sånn for babyens skyld, så skal visst venstre side være bra pga god næringstilførsel til morkake, og lettere for nyrene å rense seg. Høyre side avhjelper problemer med halsbrann/sure oppstøt.

Skrevet

ligger på siden, skifter side støtt og ofte... dersom jeg ikke skifter side får jeg smerte nedover beina.. ubehagelig...

Skrevet

Alt gjør vondt :-( våkner hver gang jeg snur meg, og det er egentlig det som er vondest- å snu seg...... klarer ikke å bygge opp med puter og sånn jeg, får ikke sove med et heller, ligger bare kjemperart!!! Det som funker best er "stabilt sideleie" med en pute under det kneet som er hevet........

Savner fryktelig å ligge på magen nå!!!!

Skrevet

våkner utalige ganger om natten av kramper i sidene så våkner av at jeg må bytte side.. er slitsomt..huff.. ingen ting som hjelper.. ligger jeg på ryggen våkner jeg av at jeg er kjempe kvalm...så blir veldig lite søvn nå..huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...