Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg er 36+1,og er ekstremt trøtt.Blir trøtt tidlig på kvelden,og sovner på sofaen.Sover hele natta,og enda kan jeg godt sove på dagen.... Flere som er sånn?
2011ee Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ja, jeg har blitt trøttere de siste ukene, spes midt på dagen. Får ikke sove om natten pga. verking og nummen i hendene/armene.
mara 28.11.06 Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Ja, har begynt å lure på om jeg har fått "sovesyken".. he he. Men er jo oppe 1000 ganger om natta og da, så er ikke så rart at en får litt hang over! Har i tillegg litt lav blodprosent, så det har nok litt innvirkning det også..
Happy-32 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Jepp, veldig trett. Sover ikke spesielt godt om natta (er 39+1 i dag). Trenger å sove på dagen for å fungere og for å få tida til å gå. Vil jo bare møte den lille i magen min nå....
Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Leste et sted at vi måtte bare sove på dagen for å ta igjen det som var dårlig søvn på natten. Godt å kunne sove når man vil, så vi må vel bare nytte sjansen mens vi kan:)
storken Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Å ja, kan sovne når som helst hvor som helst:) Sånn føles det i hvert fall. Nattesøvnen er jo ikke av den beste kvaliteten så det har vel med det å gjøre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå