Gå til innhold

Er dette egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag og i morgen får baby kun mme fordi jeg har spist taco og etterpå skal jeg spise ost og løk potetgull..nammmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du sikker babien din reagerer på dette da?

Skrevet

Har spist begge deler og masse annet rart. Og ammet. Her går det veldig greit. Men det lønner seg å prøve med små doser først.

Skrevet

Ikke egoistisk, men meningsløst, synes jeg det virker som?!

Eneste grunnen til jeg selv gir mme er når jeg har alkohol i blodet.

Skrevet

Tror det blir vanskelig for deg hvis du skal gi erstatning hver gang du vil kose deg med mat som kanskje kan gi luftsmerter. Da kan du jo miste melken. Jeg har en gutt på 6,5 mnd som har fått pupp uansett hva jeg har spist og det har gått veldig bra.

Så ville absolutt prøvd hvis jeg var deg!

Lykke til.

Skrevet

Tror ikke babyen din dør av å få litt mme,assa. kose deg du;)

Skrevet

Er ikke egoistisk, men vil bare si at jeg har spist alt det du nevner uten at snuppa reagerte i det hele tatt. Om du VET at han/hun reagerer er det jo selvfølgelig lurt å gi MME. Om det er ei stund siden sist du prøvde går det jo an å prøve på nytt, tarmene modnes jo hele tida og tåler stadig mer. Jeg kan heldigvis spise alt, dvs. alt som er en del av kostholdet mitt vanligvis.

Skrevet

Nå er det jo litt sent å foreslå dette, men om du vil spise sånn mat en annen gang, går det jo kanskje ann å pumpe ut mm på forhånd? Holder selv på å bygge opp et lite lager i fryser'n, så man har litt ekstra for hånden til senere bruk.

Skrevet

Ja for jeg tror ikke babyen nødvendigvis reagerer særlig på det likevel ;0)

Så jeg ville spist som du og likevel amma =0)

Skrevet

Ikke egoistisk men litt snodig.

Skrevet

jeg spiser også alt. fagfolk sier jo også at man trenger ikke holde seg unna noe spesielt om ikke babyen skulle reagere med luftsmerter pga noe du har spist. det er langt fra alle babyer som reagerer på noe. min har aldri reagert. spiser hot salsa/sterkt krydret mat, jorbærsyltetøy, løk (massevis) etc. spis og kos deg med amminga. trenger ikke ta sorgene på forskudd da vettu;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...