Vifikkiaugust Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Litt nyskjerrig her jeg sitter... Jeg kan jo begynne jeg,- jeg ble så glad da jeg fant ut at jeg var blitt gravid, og da jeg meldte meg inn her på barnimagen like etterpå ble det helt naturlig å bruke.
Solsikkemor Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 jeg valgte nicket mitt for det jeg har termin så nære nyttår.. å så er det en liten gutt da..
MM med spire Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 veldig tilfeldig... prøvde med flere nick, men fikk at de var opptatte... Så plutselig fikk jeg napp på mamma mia-79... og da ble det det Ikke så veldig kreativt, men følte veldig for å ha med mamma... Var jo så lykkelig for at JEG skule få bli mamma
Spring79 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Valgte nok på samme grunnlag som deg- ble så utrolig glad da jeg fant ut at jeg var gravid:-) 79 er fødselsåret mitt...
*Lucia* Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Meldte meg inn her i desember i fjor. Rundt Lucia dagen, mulig det også var 13 desember i fjor. Husker ikke helt sikkert. Men det er derfor jeg valgte nicket i alle fall! :-)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 jeg valgte ulvepus, fordi jeg fikk det kallenavnet da jeg var 18 år gammel, av en kompis. han mente det passa bra til meg, for jeg ser så uskyldig ut, og er vel egentlig ikke det.. hehe (har blitt "voksen" etter dette, da...) så jeg har hatt dette nicket stort sett overalt de siste 11 åra.. ikke værre enn det!! hehe (også er det litt orginalt, da...) god helg! klem, klem
marguritten Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 er fra Nord (-norge) og er en kvinne
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 prøvde masse forskjellige, men alle var opptatt...... så tok jeg bare første bokstav i navnet mitt og fødselsåret mitt- kjempe kreativt ;o) etterhvert fikk vi greie på at vi venter gutt, så da slang jeg på det!!!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 valgte nicket mitt pga jeg blir kalt tess av venner terese er nemelig mellomnavnet mitt og vi er flere i venne gjengen som heter det samme til fornavn så derfor blir jeg bare kalt tess.. heh
SuSiii Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 jeg er da gravid for første gang;o) så da ble bare nicket mitt det:)
månefuglen og lille thea Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Månefuglen fordi jeg hadde noen sånne lydbøker som jeg hørte på HELE tiden når jeg var liten, også brukte brødrene mine å erte meg for det.
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Nicket mitt ble til av den grunn at jeg har en drømmebil og d er selvfølgelig Toyota Supra, og terminen er 2 des Ja jeg e litt bilgal..........
Gjest Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 først hadde jeg ¤søndagsbarn¤ fordi jeg er av den tro at man kan noen ganger få "barnet man ønsker seg"..hehe (moren min ønsket seg en sterk jente med førstemann - og hu har bein i nesa!, og en som lignet på seg selv som andremann - og det gjør jeg på skremmende mange måter Jeg ønsket meg et en jente som får det litt lett i livet - bl a en god trygg familie, sunne venner, trygghet og et miljø med sunne verdier men så var det så mange som påpekte at 8.des ikke var en søndag..så da gadd jeg ikke mer og bytta til tette - som er initialene mine - og kallenavnet jeg alltid ønsket meg på barneskolen ..hihi
åsså jeg da :=) Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Var veldig flue på veggen her inne i begynnelsen, og når jeg endelig skrev noe, følte jeg meg litt som en etterdilter i tillegg var det ofte følelsen jeg hadde når jeg leste noe, at dette hadde jo jeg opplevd og! Åsså jeg da!!!!!!! sammenligner meg selv litt med en masete liten unge, jeg, jeg ,jeg åsså... åsså...åsså jeg da så slik er det
vero.no Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Har ei datter på 4 år og ho heter Mia. Mia skal da få ei lillesøster. Derav nicket Mia si lillesøster:)
Soppen Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 jeg valgte det fordi det var noen vennen begynte å kalle meg for det. od det er det navnet eg vangligvis bruker på nettet... vet ikke helt hvorfor, det har berre blitt slik.
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Kalla frøkna mi førr snupi... ellers ingen grunn... va vel det første som falt mæ inn der og da ;D
Kristannaa Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Jeg valgte mitt nick fordi når jeg og sambo begynte å date skrev han alltid hei princess på meldinger osv..Noe jeg syns var sååå koselig;) Han gjør ikke det nå lenger da,men det gir mange gode minner. G er forbokstaven i navnet mitt!
Hermelina Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Nicket mitt har ikke noe med å herme å gjøre, og jeg heter ikke lina. Men har alltid hatt katter, og er skikkelig glad i myke kattepuser. Så henspeiler hermelinpels da, uten at jeg er spesielt mye for pelsoppdrett. Men det er jo litt eksklusivt og mykt og deilig! : ) Og alt det andre jeg kom på var allerede nick for andre!
Gjest Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 jeg synes åsså jeg da!! er så søtt nick!! (forresten nå skal jeg jammen smette inn mitt oprinnelige nick i nicket mitt..savner det litt
Ylva og Mathilde Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Jeg skulle egentlig hete Ylva, og har irritert meg hele livet over at mamma lot seg overtale til å velge det jeg egentlig heter. Etter at vi var på UL og fant ut at vi skulle ha jente ble det Mathilde som har vært bestemt i noen år.
åsså jeg da :=) Skrevet 6. november 2006 #22 Skrevet 6. november 2006 *ler* så bra da føler meg litt som en liten unge med det men det passer jo! jeg kom akkurat på, jeg er jo nest siste i des klubben (termin iallefall) så overskrifta er klar;Åssa jeg da har født! *hahaha*
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 har termin 26/12, så det kan godt hende at det blir en julegutt visste ikke at det skulle bli gutt da jeg valgte nicket, derfor juleBARN.. tror også jeg måtte ha 06 (2006) da bare julebarn var optpatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå