Gå til innhold

Noen som har erfart liknende?

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Pergo for første gang denne måneden og er nå på dag 13 i syklusen. På torsdag var jeg til kontroll (innvending ultralyd) for å se hvordan alt så ut. Alt var veldig bra og akkurat der gynekologen ville at det skulle være. Jeg fikk derfor en sprøyte som skulle gi meg el i løpet av 36 timer. I dag har jeg vondt i underlivet. Nesten som mensmurringer, bare litt vondere (pleier ikke å ha veldig vondt rundt mens). Dette begynte egentlig litt i går kveld da jeg merket at det var ubehagelig under samleie. Er det noen andre som har hatt liknende opplevelser i forbindelse med pergo eller sprøyte? Lurer på om jeg kan være ekstra stimulert og at det er det som gjør at jeg nå har vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6959454-noen-som-har-erfart-liknende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri merket noe ubehagelig rundt EL før jeg startet på Pergo. Nå som jeg går på Pergo (tar ikke sprøyter) har jeg kjent en del smerter rundt eggstokkene gjennom hele syklusen, men spesielt rundt EL og IKM. Det er både stikkinger og vanlige menssmerter. Har kjent at menssmertene blir litt sterkere etter sex. Det kan også hende at du kjenner livmortappen når du har sex. Den kommer lenger ned i skjeden vel EL, og det kan gjøre litt vondt å komme borti den.

Det du kjenner er nok helt vanlige (bi-)virnkninger av Pergoen, og ingenting å være bekymret over. Synes selv det er litt godt å kjenne at det skjer noe der nede. :o)

Lykke til med spire-lagingen! :o)

Hei hei.

Jeg går ikke på hverken pergo eller sprøyten, men er en av de som har vondt et par dager før EL og under EL:

Kjenner dette likegodt som menssmerter.

Ville bare si at det er helt normalt. Alle er forskjellige. Det er ikke uvanlig å ha ubehag rundt dette tidspunktet i perioden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...