*ønsker nr 2* Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 er så usikker. men har merket de to siste ukene kjent romstering og små bevegelser der nede.. men i nat. sku snu på meg, og plutselig var det noen som sparket meg gitt. føltes hvertfall sånn ikke sånn kjempehart, men sterkere ennn det jeg hittil har følt.. så trir det var et lite spark koooos
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ja, kjempekoselig er det ) Jeg begynner såvidt å kjenne det utvendig nå, men selvfølgelig blir lillen musestille når pappan kommer og skal kjenne :-p
*ønsker nr 2* Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 oi.. og du er ikke mer enn en mnd lenger enn meg kan hende det ikke tar så lang tid før det kjennes uyenpå heller da
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Kan nok hende du kjenner det snart ja ) Men det er ikke ofte ennå, og veldig veldig svakt. Men jeg tar hånda ned med en gang jeg kjenner romstering inni der, og da hender det jeg kjenner litt "dulting" )
*ønsker nr 2* Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 mhm,.. en deilig følelse kan jeg tenke meg... kjenner ikke denna her så mye, mn en del om kveøden.. mn det i natt var helt spesielt for meg
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Ja, man blir jo helt salig ) Herlig...
*Mi tesorito* Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Verdens deiligste følelse! Er så herlig å kjenne at det er liv der inne, blir som en bekreftelse på at gullet trives:)
*ønsker nr 2* Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 ja, helt herlig.. men jeg kan ikke si 100% sikert at den sparka, men det føltes sånn
Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Da er du heldig, jeg kjenner ingenting ennå. Er det din første eller? Er kanskje lettere å kjenne slikt når man vet hva man skal kjenne etter? Gleder meg til jeg kjenner liv jeg også!
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Det er verdens beste følelse! Kan godt være det du kjente. Hvis jeg var deg, ville jeg lagt meg på rygg (gjerne etter du har spist eller drukket noe søtt) og lagt hendene mine over magen der livmoren er. Da er det lettere å kjenne! Her nyter jeg de små bevegelsene og sparkene, nå kjenner jeg dem hver dag og det er helt herlig. Nøt det sist gang også. Det er så kos med en baby inne i magen :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå