Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 I det siste har jeg vært veldig slapp, og sliten av det minste.. I dag har jeg vært småkvalm, slapp og vondt oppunder ribbeina.. Er 28 uker i dag.. Noen som vet om dette kan være svangerskapsforgiftning??
rødhette* Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Såvidt jeg vet, har dette ingenting med svangerskapsforgiftning å gjøre. Å være slapp, småkvalm og sliten er noe som dessverre mange bare opplever under svangerskapet, og kan være helt normalt. Vondt oppunder ribbeina kan være fordi babyen sparker der. Eggehvite i urinen, høyt blodtrykk og opphovning i kroppen kan være tegn på svangerskapsforgiftning.
rødhette* Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Her kan du forresten lese mer om svangerskapsforgiftning: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/svangerskapsforgiftning
Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Du kan ha svangerskapsforgiftning ja, for det følger med kvalme til enkelte, har du vondt under høyre ribbensbue skal du ta det alvorlig for der ligger leveren. jeg hadde det sist og hadde haste keisersnitt,trodde også at det var babyen som sparka der men det var helt feil......Men de fleste har høyt blodtrykk,ødemer og proteiner i urinen......Før vondtet under ribbeinet. Men jeg har fått beskjed nå at jeg SKAL sjekkes hvis jeg bare får vondt under ribbeinet og får prikking,svimmel og kvalm selv om de andre symtomene ikke er der... Så det kan nok være endel forskjeller ja....
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Hei. Hvis du er usikker, så ta en telefon til føden å hør. De kan sjekke blodtrykket ditt hvis du drar dit og da slipper du å bekymre deg. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå