Gå til innhold

gutt el jente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som har på følelsen hva dere får? Jeg har liksom gutt i hode,men kan ik stole på d... Vi vet ik om vi skal vite hva d blir heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Vi har 2 gutter fra før, så det er litt vanskelig å føle noe annet en gutt, hehe...

Men når det er sagt, så har jeg en rar/spesiel følese at mulig det er ei tulle inni der, vet ikke altså..... Kan heller ikke huske at jeg hadde sånn følese med de to andre, men det er jo vanskelig og skille følese og ønske, hehe...

Er jo glad bare det blir et friskt barn, det ER det viktigeste.....

Blir spennende å se, gleder meg masse..

Skrevet

Hei!

Først så var jeg heelt sikker på at det blir jente, men nå er jeg heelt sikker på at det blir gutt..! Så tror ikke jeg skal stole på magefølelesen.. Veit ikke hvorfor jeg har trodd noen av delen, men uansett hjertelig velkommen=) Vi skal ikke vite hva det blir..

Men noen som har hatt en magefølelese som viste seg å være riktig?

Skrevet

Ja jeg har også den rare følelsen på at d blir gutt her da,men tørr ik si d så høyt for jeg stoler ik helt på d.. vi har ingen fra før så jeg blir like glad for en gutt som jente,men d er noe med den følelsen...får nesten dårlig samvittighet for at jeg tenker på gutt liksom..hmmm ik lett..

Skrevet

Hei=)

Min magefølelse sa det var ei jente inni der.. Og da jeg var på ultralyd sa de det var jente.. Så da er det bare å vente å se om jeg og legen har rett.. =)

Skrevet

Jeg også har en merkelig følelse av gutt, har hatt det ganske lenge, men aner ikke jeg..:) har vært på UL men ville ikke vite. har lyst til å spare den overaskelsen til "jobben er gjort" (eller skal vi si begynner...?) :)

Må innrømme at jeg blir "litt" utolmodig når jeg går i butikkene å ser på babyklær! Er så utrolig mye fine jente og gutteklær, og da er det litt kjipt å bare kunne velge de nøytrale klærne..

På den annen side har jeg masse kos og shopping å glede meg til;)

Skrevet

sist så "visste" jeg at jeg skulle få en jente....-og jenta kom... Denne gangen tror jeg det blir en gutt, men har ikke den helt samme sterke følelsen, så blir spennende å se... Fikk ikke sett kjønnet på UL så vi må nok vente en stund til ja... Leeeeeeeeeeeenge til april, ja!! :s

Skrevet

Jeg har hele tiden hatt på følelsen at jeg har en jente inni magen,og på ul så de at det var ei jente. Han var helt sikker på hvilket kjønn det var,så da stoler jeg på det:)

Skrevet

Jeg har skikkelig på følelesen at det er ei jente (på tross av mareritt om at det er en voksen dverg med skjegg som røyker sigar, huff, det skal ikke være lett å sove godt om dagen...)

Både kjæresten, svigermor og mamma tror det er jente også, så det blir spennende å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...