Gå til innhold

Heihei:) trenger tips jeg:D Har 2 års forlovelse dag i mårra..men er BLAKK!

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg finne på`???.....Tenkte å lage en bedre middag..som vi heldigivis har i frysern..hehe...

Men hva mer kan jeg gjøre?..hadde ett håp om å være gravid..men tror ikke jeg har Ikm på en god stund enda..forhåpentligvis til bursdagen hans:) Er helt sikkert ikke gravid denne pp heller..men lov å håpe at ett halvtårsprøving er nok! hehe...

Men..som sagt..hva kan jeg finne på?.....som koster minimalt med penger....:) hehe...

Sikkert noen kreative mennesker her...

Har selv tenkt på gavekort på massajse, sex husarbeid osv..men dette syns han bare er teit...desverre..

.

klem

Fortsetter under...

Holder det ikke med en bedre middag da??

Ha en skikkelig kosekveld hjemme dere to. God middag. Film. Fyr i peisen. Ta en dusj sammen, etc etc. Pleie hverandre og forholdet!!

Å feire seg selv og hverandre trenger ikke koste penger;)

Love is enough ;)

Dette er jo ikke akkurat kreativt. Jeg er ikke kreativ i det hele tatt så dette var det beste jeg kom på som ikke koster penger. Men nå mener jeg uansett at en dag i armkroken til sambon god mat og film er nok i massevis jeg da. Er ikke så opphengt i romantikk gitt;)

Ellers kan du jo bare strippe for han og gi han en lapdance han sent glemmer, vis det er din stil!!

Nå er blank her, burde kanskje ikke ha skrevet engang men litt tps, om enn dårlige, er jo bedre en ingen ;)

Lykke til og god natt!!!!

Annonse

Hva med å gjøre noe utav hele dagen? Gubben min hadde blitt overlykkelig hvis jeg ble med ham på feks go'cart på formiddagen, eller vi hadde gått en skikkelig lang tur på et fjell og hatt piknik eller noe sånn (sånne ting han liker) - da er han med på hva det skulle være etterpå, hehe. Og så kan dere jo lage god middag til kvelds og bare nyte hverandre. La evt sex komme av seg selv (det er luksus her i gården, siden vi lett blir litt opphengt i babymaking og "bare" har det for å gjøre det liksom) eller kanskje la helt være hvis det er det som er best (og bare være kosete i stedet).

Er det messer/museer eller liknende dere syns er interessant i nærheten? Ikke alltid det er så dyrt å komme inn på.

X-box turnering scorer også hos gubben. Ikke så ofte noen av oss spiller nå når vi har småbarn og fulle jobber, så det kan være morro å sette av tid til å gjøre sånne flåseting.

Er ikke akkurat kreativ selv heller, og her i gården blir bryllupsdagene helt glemt, hehe. Kommer på det sent på kvelden "oj, vet du hvilken dag det er i dag?" og så gratulerer vi hverandre og sover godt etterpå *ler*

Gratulerer med forlovelsesdagen!!!

Tusen takk alle sammen:)

Ja blir vel en rolig kose kveld tenker jeg...d bare hadde vært sååå gøy å gjort noe ekstra..vi koser jo i armkroken hver kveld så og si:) hehe...

Men jeg har funnet på en del nå da...Han ønsker seg ullsokker til bursdagen sin den 16 nov...så har fiksa noen nyyydelige tovete ullsokker til i dag isteden;) Så skal han fikse middag...så skal vi leie film..blir nok supert dette tenker jeg!

klem:D

Gratulerer så masse med 2 års forlovelse Sussa_85!!

Deilig kroppsmassasje er jo digg når man virkelig skal kose seg og ha det romantisk... ;o)))

Kos dere masse!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...