Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mazza!

Leste nettopp at du hadde testa negativt.

Så bra at du har frys å se fram imot.

Du skal se den gjør susen som hos meg :)

Masse lykke til framover! Du får ei ganske spesiell jul og nyttår. Håper du har mulighet til å bare slappe av å kose deg.

Klem

Hei Heidi75

Ja jeg er egentlig litt glad for det....jobber jo i helsevesenet og har jobbing både jul og nyttår iår, så da slipper jeg det....legen gir meg sm i rugeperioden, har sagt at jeg bare skal si fra...Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte vente en syklus og så starte på progynova i neste syklus......så da blir det ul og insetting i juleuka.....og ruging på 2 nye egg ( hvis de klarer seg da!) Klarer meg finfint uten øl og akevitt i jula jeg ja.... ;)

Hm hadde ringt KK og spurt hvorfor du må vente så lenge hvis jeg var deg jeg...

klem

Annonse

Hei Mazza

Ser vi skal neste frys helt samtidig. Jeg blir også ruger i julen dersom eggene tåler tiningen. Sykehuset ville helst at vi ikke brukte de to siste fryseggene ( pga kvaliteten), men gikk på et nytt "ordentlig" forsøk. Men nå har vi bestemt oss for at vi prøver de siste eggene i fryseren før vi starter på nytt.

Har vel ikke det store håpet uansett lenger, mister håpet litt mer for hver gang merker jeg.

Vi får håpe mensen kommer som den skal slik at vi rekker innsettling før jul:-)

så flott!

Jeg har bestilt mensen i riktig uke....hehe

Har 7 egg på frys så håper at noen av de er bra nok altså....de kan jo ikke være sååå dårlig.... satser alt på at det klaffer med de fryste egga nå!

Var jo med på studie i Porsgrunn, så har ikke drevet på med nesespray og sånn før, og vil jo helst ikke det heller....så satser stort på at det blir en spire eller to av de fryste :)

Lykke til da, vi får holde hverandre litt oppdatert vet du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...