Gå til innhold

Økt utflod


Luddi

Anbefalte innlegg

Flere med økt utflod? Jeg har melkehvitt utflod, og er mer enn vanlig. Bekymrer meg litt egentlig. Hadde en SA i august og er så bekymret jeg...Er det normalt med mer utflod i svangerskapet?

 

Unnskyld spm, litt ekkelt kanskje men det er sånn at det ses som grums i urinen på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke ekkelt...jeg har ikke hatt utflod før gravid...og nå har jeg en del...det er helt normalt....men slitsomt....å klinete...æsj....grums har jeg ikke opplevd...men er noen andre som har opplevd det...men vet ikke hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket opp dette jeg, her er det jeg fant:)

 

Rusk i urinen er vanlig når man går gravid, og mange gravide får urinveisinfeksjon. Denne gir ikke alltid de vanlige symptomene med svie og hyppig vannlating, eller man kan i hvertfall ikke skille det ut på vanlig måte. Derfor tar du med urinprøve hver gang du skal til svangerskapskontroll. Da sjekkes urinen din. De aller fleste gravide får litt proteiner i urinen av og til uten at det er noe galt i det. Dette kan skyldes utflod. Har du hvite blodlegemer i urinen, eller litt blod, så kan dette tyde på at du har en urinveisinfeksjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...