Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dettermiddag hadde jeg to ufrivillige lekasjer, men ikke nok til at vannet hadde gått ifølge jordmor på føden.

Nå har jeg to ganger med ca. 20 min. mellomrom fått utrolig sterke mensmerter og har i forbindelse med det hatt avføring begge gangene. Har hatt litt mensmurringer de siste ukene, men ikke slik. Men alle snakker om at det er i ryggen det skal sitte, noen som har opplevd lignende? Lurer jo fælt på om noe er på gang da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var til div. undersøkelser på Rikshospitalet i dag pga vann som kom ut. Legen sa at dette ikke var fostervann men kunne være vann fra den hinnen som ligger utenfor. Hadde menssmerter som ga seg etter at jeg var på toalettet. Er bare ferdig med uke 33 så jeg har slått meg til ro med at dette ikke var fostervann. Har heller ikke fått rier.

Min forrige fødsel startet nesten på samme måte. Det kom litt vann først, så etter noen timer kom det mer. Da var det ikke tvil. Denne gangen hadde jeg svake rier helt fra noen timer før vannet kom. Vil de ikke undersøke deg for å finne ut om det er fostervann? Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...