Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Klarte akkurat å unngå amming på t-banen i dag...
mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 På en fortauskant i Rhodos, og det regna
Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg ammer overalt uten problemer. De gangene jeg har syntes det var ukoslig å amme har vært når jeg har vært på såkalte "ammerom".
moo Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 På kombinert amme- og stellerom, med eimen av bæsjebleier til to- og treåringer rundt oss!
Sebra Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 ja på et amme og stellerom. Hvor det var søpel og tom flaker som lå der og eimen av bæsjebleier. Det fløyt over av bæsjebleier. Ikke korslig.
Aga:-) Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Ammer hvor som helst jeg også. Men enig med dere andre som har nevnt såkalte ammerom. Eimen av gamle bleier og stank fra toaletter er ikke særlig apetittelig..
Aga:-) Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Nei, det verste stedet jeg har ammet er i et meget formelt møte med mange advokater. Måtte vitne i en rettssak pga jobben min som psykolog for barn, og da måtte jeg ha med veslejenta på da bare noen uker. Å amme foran sure og arrogante advokater var ikke så morsomt.. men egentlig hadde de bare godt av å få en realitetsorientering;-)
~Endorfina~ Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 I en skitten trapp inne på Oslo S. Mest ubehagelig har vært å amme ute på gata i denne fryktelige kulda. Stakkar nipplesa mine...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 I London der jeg fikk sure blikk.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Ammet stående ute på trille-tur en gang. Trodde jeg var alene og lillemann skrek. Da jeg sto der opp mot et gjerde med puppen ute kom det selvfølgelig gående en eldre dame og glodde forferdelig. Guttebassen ville ikke ha pupp der alikevel, så jeg bare ble stående med puppen ute og en kavende 4,5 mnd tass i armene. Uff og uff, følte meg ikke spesielt høy i hatten nei..... Ellers ammer jeg egentlig overalt, men liker og sitte og gjerne i en krok. Hater forresten når det kommer en gjeng med fjortisgutter og setter seg ned rett ved siden av når jeg ammer. Guttebassen har litt puppe-nekt for tiden, og kan dermed ende opp med å bli sittende med utstyret ute en stund. Herlig )
Theosmamma Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 På en stubbe i skogen, med mann og to hunder som holdt utkikk etter folk. Sånn går det når man på død og liv skal på skogtur to uker etter fødsel:)) Og JA, det var jævlig mye maur og dritt der:(
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 i lobbyen på PST!! Følte meg en smule overvåket!!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 I MOskva..ikke særlig populært med små barn og pupping der.....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Første bytur en lørdag da han var en mnd, måtte jeg amme sittende ved siden køen til prøverommet på h&m. Heldigvis i dameavdelingen, men masse folk i kø...:-)
prinsesse & lille spire Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 off i dyreparken i kristiansand....der med badebassenget rett innenfor garderoben UTEN dører å sikkert 500mennesker som sprang rundt:( og de stellerommene der uten stoler...så jeg ble stående å amme:( det var midt på sommeren og kok varmt å snuppa skulle jo henge til puppen hver halvtime....
Luca Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Enig i det med ammerom, har gjort det en gang og det var litt stressende på en måte. Mye bedre å sitte på en benk og titte på folk da ja.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 i bilen i fergekø, med hjartet i halsen i tilfelle sneipen ikkje skulle verte ferdig å ete før ferga kom.
MintCondition Skrevet 4. november 2006 #19 Skrevet 4. november 2006 Verste og verste...det føltes pussig på en måte å amme Guro ved siden av senga til mormor da mormor lå på det siste. Vi var oppe for å si farvel, og så MÅTTE bare Guro ha pupp. Hun var 2 1/2 mnd da. Det ble så veldig tydelig liksom, livets gang. Mormor døde 12 timer etter at vi var der
Thula Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 I en kirke under et bryllup. Vesla ble akutt sulten og vrælte så man nesten ikke hørte brudeparet si JA, så jeg stappet henne på puppen jeg, og da ble det stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå