Gå til innhold

Hvilket kjønn utifra lyster?


Snørrkvalpen

Anbefalte innlegg

Har hørt noe om at utifra hva du har lyst på av mat/smaker under svangerskapet kan man forutse kjønnet på barnet!

Er det noen som har erfaring med dette eller som har hørt/lest noe om akkurat dette??

Har dilla på sure ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier så mye rart, men det sies at dilla på lakris skal bety gutt i vente. Jeg hadde skikkelig dilla på lakris i perioder i begynnelsen av mine svangerskap og har to gutter så det stemmer på meg ;-) Denne gangen har jeg dilla på søte ting, sjokolade, soft-is, kaker osv, det sies at det betyr jente, men jeg vet ikke jeg, tror egentlig jeg får en gutt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde dilla på lakris i mitt forige svangerskap,men fikk ei jente..har nå ikke dilla på noen ting..hm..lurer på hva det blir da?spiser mye knekkebrød med baconost da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ..tror ikke det har så mye å si på kjønnet egentlig. Sist spiste jeg mye frukt og grønt og generelt sunn mat. Fikk en jente som også er veldig glad i mat generelt, men spes frukt og grønt! Nå er jeg bare godtesjuk! Spes lakris og annet salt. Sikkert litt ekstra stresset med førstemann, sånn at man bare skal spise sundt og trene ol...

Ikke denne gang nei..huff! orker ikke trene enda... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har jo hørt ditt og datt men er ikke godt å si om det stemmer hehe!

Hørt at har man dilla på sitrusting/sure ting så venter man jente, har man dilla på sjokolade så venter man gutt... :)

Stemmer på meg forrige gang isåfall - da klarte jeg ikke sitrus og hadde dilla på sjokolade og godis - fikk gutt :)

Nå derimot har jeg det helt motsatt - sitrus for alle penga, så er ikke godt å si hva jeg får!

Mamma hadde dilla på Fox og sure ting og fikk 2 jenter, en venninne av meg elsket sitron te (noe hun ikke liker) og fikk jente!

jeg liker heller ikke sitron te men det er det som frister mest av te nå - vanligvis elsker jeg engelske te med melk og sukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste salte drops til den store gullmedaljen da jeg fikk gutten min. Tenkte først (når jeg leste innlegget her) at jeg ikke har dilla på noen ting nå, men så kom jeg på hva jeg kjøpte i dag: Love hearts og "verdens beste" kake på 1-2-3... Og jeg venter ikke besøk i morra... Og Love hearts har jeg ikke kjøpt på mange mange år. He-he, skal bli spennende å se hva som kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist hadde jeg dilla på grønne eple og fikk ei jente. No har eg ikkje dilla på noe, men spiser salte fisk pga kvalmen. (Tror det hjelper litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...