Gå til innhold

Er det mange januardamer her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere, har dere alt klart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeiiii leeeengst i fra. Så skall jeg holde meg helt i ro og, så jeg får ikke gjort noe med saken og det er sååååå frustrerende.....!!!!!!

Skrevet

Nei,har nokk ikke det.. Litt førr avslappa den hær gangen kansje..;-)

Kommer seg vell når panikken plutselig tar meg.. He,he..

Skrevet

Trykka litt fort på lagre-knappen der gitt! Skulle ønske vi hadde huset klart så jeg kunne satt i gang - vi har for liten plass enda pga oppussing. Så om en måneds tid, da gjør vi innkjøpa tenker jeg :o) Da kommer vogna vår til Sverige, og når vi først er der handler vi de største tinga der samtidig. Eneste vi har kjøpt er sprinkelsenga - fordi den skulle gå ut av produksjon, og det var den jeg ville ha (ligger på albumet mitt). Men vi har fått veeldig mye klær allerede. Så det venter jeg med å handle inn til Niklas har kommet, så vi ser hva vi mangler :o) Du da?

Skrevet

Har veld et meste bortsett fra stellebord, bleier, kremer og vasking av all tøy....

Skrevet

Nei jeg er ikke klar, har det meste av utstyr, men rydder i boder, for å finne alt, så jeg har det klart, har en del bekkenproblemer, så jeg vil gjøre det meste klart, skal pusse opp vårt eget soverrom, så det er en del å ordne, + at vi har to fra før, så det skjer jo en del med de nå frem mot jul............så jeg prøver så godt jeg kan da, selv om det ikke går så fort.

Og så prøver jeg å kose meg litt med kino, teater og ut å spise for jeg vet at det kommer nok til å bli en liten stund til neste gang.............

Skrevet

Har det meste klart...

Mangler lammeskinnsposen og lekegrind, og sånne ulike småting. Men ellers har jeg det meste klart :)

Skrevet

Har vel alt av klær, men mangler endel "stæsj", sprinkelbeskytter, sengesett, stellekommode, stellematte, lekegrind, reiseseng.... :-) Får vel ta det snart nå...

Skrevet

Jeg har det meste etter sønnen min. Men alt er i boden.. Så må få ting frem og vaske det, så kan babyen komme. Finner ikke helt ut av stellebord da.. blir ikke enig med meg selv om hvordan jeg skal utnytte plassen best.. er så trangt på badet..Kanskje jeg ender opp med å bare bruke gulvet?!

Men det vi trenger er skapplass, har ingen steder å gjøre av klærene til babyen, eller oss andre for den del...

Skrevet

Neeei, har veldig lite klart... Det er min første og har derfor lite erfaring med som trengs og sånn. Hver gang jeg er i butikker blir det til at jeg kommer tomhendt hjem for jeg blir så usikker på hva som er best å kjøpe!

Skal baby'n ha soveposedrakt eller dyne for eksempel? Ai ai ai, kjenner jeg blir litt stressa nå.

Har fortsatt god tid da men.

Skrevet

Heisann!

Vi har seng, sengekant, diverse tepper, kluter, gulpekluter, dyner og sengetrekk, lammeskinnspose, har bestilt vogn og bilsete, og har litt klær, så kommer det vel mer etterhvert fra besteforeldre og resten av familien. Eneste jeg føler vi trenger nå er litt småstæsh som reiseseng, stellematte, babyhåndklær, lotions og slikt, votter, sokker ++

Og sikkert mer til som jeg kommer på etterhvert.

Skrevet

hei hei:)¨

har det meste i orden, eh tror vi:) men jeg er første gangs og for meg er ting veldig spennede, litt skremmende og gir mye usikkerhet.

lykke til alle januarmødre =)

Skrevet

Her er alt av det store på plass...

vogn,bilstol,seng,vugge,stellekomode,vippestol,voksipose...

små ting igjen, som jeg skal begynne på snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...