mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hvor lenge må man vente med å amme etter å ha drukket ett par cider? første gangen jeg skal prøve å være borte en stund, men vet jo ikke om hun tar flaska.. er litt sånn av og på
Muffinsmamma Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Vet du hva, jeg har ikke värt så nöye med det der. Jeg drikker sjelden mer enn et par glass vin, og kjenner meg sjelden beruset. Venter oftest 2-3 timer för jeg ammer, men om han plutselig vil ha mat för så bare ammer jeg. Mulig jeg får mye pepper nå men jeg er sikker på det ikke er så skadelig.(PS de förste 6 ukene skal man jo väre forsiktig.. vet jo ikke hvor gammel din er.)
mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Hun er 3 mnd og 3 uker
skilt Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Heia! bare lurer...e du rom venninå mi fra 4a i sommer...? låg på rom med deg, me hadde svangerskapsforgiftning...hehe... Har lenge lurt på hvordan d går m deg!! husker nemlig du kalte jenta di Kaja... min lillemann Lukas kom 2. august....!! alt bra m dere?
mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 Nei, jeg er nok ikke det
skilt Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 ok...synes bare d virket sånn, siden d passet m alderen på jentå di og alt... Kor komme du fra då?
mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2006 Ja, det gjorde det Kaja ble født 14.juli.. e fra Trondheim Du da?
skilt Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 hehe, morsomt da! Kaja e jo et veldi fint navn, så kanskje ikje så rart! e fra stavanger:)
mamma`n te Kaja Skrevet 4. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2006 Takk for det veldig populært med korte jentenavn som slutter på a nå.. hvertfall her.. men ikke møtt på noen som heter Kaja enda faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå