Denise:-) Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 mellom Sofie og Mia på vår lille baby, men lurer nå på å gå for Mia Sofie(?) Er det for tungvindt eller går det an? Er Stian ett brukbart guttenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Er egentlig ikke så glad i dobbeltnavn, men Mia Sofie/Sophie var veldig fint! Stian er ok, men ikke helt i min sjanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Mia Sofie er helt nydelig! 2 flotte jentenavn som er fine hver for seg, men likevel passer perfekt sammen Gå for det! Stian er helt ok. Ikke sånn toppers, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 Mia Sofie er fint, men det er enda finere med Mie Sofia (litt mer særegent!) Stian er også ok, men kanskje litt "kjedelig"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natteravnen* Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 det var kjempefint! go for it. Stian er fint, og ikkje so mykje brukt no kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise:-) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. november 2006 Da tror jeg vi går for det, så blir både pappaen og jeg fornøyd! Takk for deres meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #7 Del Skrevet 6. november 2006 Mia Sofie er kjempefint!! Stian også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 7. november 2006 #8 Del Skrevet 7. november 2006 Mia Sofie er pent<3 Stian får jeg veldig dårlige assosiasjoner til, syns det er et helt grusomt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 7. november 2006 #9 Del Skrevet 7. november 2006 Mia Sofie var ganske søtt jeg elsker dobbelnavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 Er ikke noe glad i dobbelt navn,men Mia Sofie er pent det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå