Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 hva syns dere?? er oppkalling fra begge sidene.... for harry/gameldags??? gammel gubbe liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Del Skrevet 4. november 2006 Det var veldig spesielt er ikke helt sikker på hva jeg mener jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Det likte jeg ikke. Tov? Som Tove? Nei nei nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 barnet vårt skal hete Tov det er sikkert... men vi vil ha et navn til.... navnet utalers, t-o-v, ikkr t-å-v... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 NEI!!! STYGT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Del Skrevet 10. november 2006 Trodde først det var skrevet feil, og skulle vært TOR.... men hvis det er oppkalling synes jeg det er greit. Og Arne er jo et staut og godt norsk navn! :-) Synes dere skulle gå for oppkalling jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå