Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på kveldsjobb og alene her på kontoret og kan snike meg inn til dere en tur. Så mye datatrøbbel hjemme og kommer derfor ikke inn på nettet der. Jeg holder på å bli desperat av dette datamarerittet.

Så glad for at jeg fikk anledningen til å komme meg inn hit i dag. Som jeg savner å være her.

Har nå vært til akupunktøern/fotsoneterapeuten fire ganger. Hun sa at behandlingen var kommet godt i gang hos meg ut i fra beskrivelsen jeg hadde om mine symptomer. Det at mensen kom etter bare 18 dager etter forrige mens var et bra tegn på at tingene hun gjorde hadde effekt. Hun sier at jeg må belage meg på at dette tar tid og det er jeg motivert til. Hun er en meget flott dame som det er godt å være hos så det går helt greit. Synes dessuten dt er deilig å vite at jeg faktisk gjør noe med min situasj. Føler meg derfor så optimistisk.

Er nå inne i min andre periode etter at jeg beg. hos henne. Har el nå, kjennes det ut som, så da er det bare å gyve på med det som skal til.

hun er så motiverende og jeg ønsker dette så sterkt så lykkes det gjør vi jo. Jeg er så klar for et nytt svangerskap nå. Det må bare klaffe engang. Kjenner at jeg, som har ventet så lenge, inne i 17 pp nå, godt kan tenke meg full klaff nå. På den annen side så kan jeg vente litt om det er det som skjer jeg vil uansett aldri gi opp. Lillegutt på 4 ønsker seg fortsatt en lillebror han og det skal han jammen meg få....... Eller kanskje en lillesøster, en gang, snart om en stund... bare vent og se!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6958060-oppdatering-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott å høre Agne :-) Men hva gjør du på jobb en lørdags kveld når du har el, unge dame! Du må hjem å gjøre jobben din!

Det er skikkelig flott at du klare å være så motivert etter 17pp. Ønsker deg masse lykke til og håper dere trekker vinderloddet denne pp; kan du forsette hos akupunktøren dersom du blir gravid? Eller må du være sikker på at du ikke er gravid når du får behandlingene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6958060-oppdatering-igjen/#findComment-6958611
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...