Anyaj79 Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Mat har vaert et tema siden Victoria (2,5 aar) ble foedt. Hun er frisk aa rask, men hun spiser ikke like mye som jevnaldrene. Paa barnehagen er det ikke noe problem,men i det vi kommer hjem vil hun bare ha melk i flaske. Naa virker det som om hun kompenserer maten hun skal ha i seg med melken hun faar i flasken. Hun kan drikke 3 flasker paa kort tid og vaakner fortsatt til flasken om natten.Har forsoekt aa venne henne av med saa mye melk,men hun spiser ikke mere mat likevell. Er det noe jeg ideheletatt trenger aa bekymre meg for? Noen som har samme opplevelser?
Galskapens overhode Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hadde samme problem.. anbefaler å bare ta bort flasken.. Hos oss var det kos å ha flaske.. Og melk er VELDIG mettende. Spiser hun kanskje bedre når hun er borte hos andre? Slik er min vesle tulle på 3 år.. HUn spiser veldig lite og lite variert hjemme, men er storspiser når vi drar på besøk til slekt og venner. Men det går nok over, og så lenge hun er frisk og rask så er det nok ingen fare. Spiser hun noe frukt og grønnsaker? Har hørt at sanasol kan øke matlysten.. Verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå