Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg har hatt den tvilsomme glede av å bli kraftig forkjølet. Er det noen som kjenner til noe hostestillende som kan brukes av gravide, eller noen nyttige kjerringråd? Tenker at jeg ikke er alene om kraftig hoste på denne tiden av året:-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ikke for å være veldig pessimistisk her, men jeg hadde en kraftig hoste i over 1 mnd. Prøvde alt jeg kom over... Eneste som faktisk virket var fishermans friend... På slutten (av noe som føltes som hundre evigheter) hjalp Bisolvon noe. Håper og krysser fingre for at du ikke har den hosten jeg hadde. God bedring!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Takk for omtanken! Jeg er i 14. uke og kvalmen er der fortsatt, og hoste og kvalme er en dårlig kombinasjon..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Ja det kan jeg fodt forstå. Jeg hostet til jeg kastet opp, og det var ikke særlig - hva skal man si- delikat.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå