Gå til innhold

har vært å kjøpt vogn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bare se for å finne ut hva jeg vil ha..også fikk jeg et super tilbud som jeg bare ikke kunne slippe..

simo kombivogn til halv pris!!

i tillegg fikk jeg ei stor stelleveske med på kjøpet..jeg er kjempefornøyd!!

hvilke vogner skal dere bruke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vogn kjøp, så gøy:)

Jeg har også simo kombi fra mine 2 barn, skal bruke den når småen er liten, går over til quinny når h*n skal i sportsvongn:)

Skrevet

kjøpte en rød Brio wave kombi her om dagen=)

Skrevet

så bra ;)

knall tilbud :D

har kjempe lyst på en slik som du kjøpte deg!!

men må finne en litt billig..

Skrevet

Jeg har også kjøpt Simo Kombi-vogn, og jeg er veldig fornøyd!!! Kjøpte den brukt og fikk med ekstrautstyr, så vi synes det var et godt kjøp... ska bli så koselig å bruke den!!! Altfor lenge igjen!!

Skrevet

grattis med ny vogn..

vi har en quinny freestyle med baby bag til. den tar litt mindre plass i bilen enn det gjorde med simo vognen..

Skrevet

Her ble det en teutonia mistral;) er veldig fornøyd=)

Skrevet

jeg er kjempefornøyd..3500 for helt ny vogn med veske..

gleder meg til jeg kan ta den i bruk...den skal stå på pc rommet til den tas i bruk,så kommer sikkert til å se en del på den og drømme...=)

Skrevet

Hei.

jeg har en flott brio bag/sportsvogn som jeg er super fornøyd med. den er i nøytral blåfarge-marine. vind og vanntett og lett å trille. gikk og gikk med min første og er en vogn som passer til å bli mye brukt.

den står klar til bruk!! er i uke 20 nå---hurra!!

gratulerer med vognkjøpet!! å kjøpe vogn er nesten som å kjøpe bil- må passe til personen som skal bruke/ trille den mest!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...