mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 skulle bare se for å finne ut hva jeg vil ha..også fikk jeg et super tilbud som jeg bare ikke kunne slippe.. simo kombivogn til halv pris!! i tillegg fikk jeg ei stor stelleveske med på kjøpet..jeg er kjempefornøyd!! hvilke vogner skal dere bruke??
guttemamman:) Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Grattis med vogn kjøp, så gøy:) Jeg har også simo kombi fra mine 2 barn, skal bruke den når småen er liten, går over til quinny når h*n skal i sportsvongn:)
nr.2 i februar Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 kjøpte en rød Brio wave kombi her om dagen=)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 så bra knall tilbud har kjempe lyst på en slik som du kjøpte deg!! men må finne en litt billig..
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg har også kjøpt Simo Kombi-vogn, og jeg er veldig fornøyd!!! Kjøpte den brukt og fikk med ekstrautstyr, så vi synes det var et godt kjøp... ska bli så koselig å bruke den!!! Altfor lenge igjen!!
mamsen å lillegutt Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 grattis med ny vogn.. vi har en quinny freestyle med baby bag til. den tar litt mindre plass i bilen enn det gjorde med simo vognen..
Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 vi har kjøpt emmaljunga smart duo combi i dag:D
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Her ble det en teutonia mistral;) er veldig fornøyd=)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2006 jeg er kjempefornøyd..3500 for helt ny vogn med veske.. gleder meg til jeg kan ta den i bruk...den skal stå på pc rommet til den tas i bruk,så kommer sikkert til å se en del på den og drømme...=)
solegget sprekker til påske Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Hei. jeg har en flott brio bag/sportsvogn som jeg er super fornøyd med. den er i nøytral blåfarge-marine. vind og vanntett og lett å trille. gikk og gikk med min første og er en vogn som passer til å bli mye brukt. den står klar til bruk!! er i uke 20 nå---hurra!! gratulerer med vognkjøpet!! å kjøpe vogn er nesten som å kjøpe bil- må passe til personen som skal bruke/ trille den mest!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå