Gå til innhold

Det å gå ut på byen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hadde håpet å få noen synspunkter på dette fra andre mammaer... Tingen er den at jeg er hjemme med gullklompen min hver dag og hver kveld (utenom en time trening en dag i uka)...Spørsmålet mitt er følgene..når jeg da velger å gå ut på byen et par lørdager etter hverandre å feste er dette galt av meg? Når jeg legger ungen før jeg går, og er i fin form til å ta meg av han når han våkner om morgenen...

Dette er så og si det eneste jeg gjør uten at gullklompen er med meg (han er 7 mnd.) Og når jeg tar en tur på byen er pappaen hjemme med ungen...

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke det er noe galt jeg. Meg og samboer har vært ute på byn flere helger vi. Tulla er 3 måneder og får dessverre ikke mm men mme. Nå har vi tenåringsjenter (døtrene til samboer), som sitter barnevakt.

Vi legger tulla til vanlig tid og er der når hun våkner neste morgen (hun har aldri krevd mat på natten).

Det er nå som hun er så liten at vi har muligheten til å ta oss noen turer på byn. Etterhvert som hun blir større, vil hun kreve mer og da er det uaktuelt å reise ut sånn som vi gjør nå.

Bare kos deg du.

Skrevet

Hvorfor skulle det være noe problem? Så lenge det praktiske er ordnet så har han ikke noe vondt av å være uten deg noen timer. Dessuten sover han jo!

Jeg har vært hjemme med vår nye baby i 3 uker nå og jeg merker at jeg begynner å få litt klaqustrofobi. Gleder meg til å få en kveld for meg selv!

Skrevet

Kjäre deg! Kom deg ut på byen!!!

Skrevet

herlighet hvorfor skulle det være galt?

dra på byen og kos deg;-)

Skrevet

Takk for svar...jeg er da helt enig i at det er nå jeg har sjansen på en måte..mye kjekkere å viktigere at mamma er hjemme når ungen er større, krever mer og forstår at mamma er borte...

Problem er at jeg bor i en liten bygd og der går sladderen...er redd folk skal syns jeg er en dårlig mamma. Selv om jeg selv vet at jeg ikke er det!!

HI

Skrevet

Det er helt greit, jeg gjør det samme jeg! Pappan - eller bestemora - passer jenta og jeg legger henne før jeg går, så jeg vet hun sover. Og drikker ikke så mye, for jeg ammer om morgenen, men kommer meg ut og morer eg og får litt andre impulser. Det er kjempeviktig, for jeg blir småsprø av og til av å bare være hjemme og være mamma uker i strekk. Ikke misforstå meg nå da, jeg elsker å være mamma og passe jenta mi, men av og til..... =)

Skrevet

Vet du, til og med jeg som er hønemor aldeles og veldig sjelden er borte fra babyen min, synes det høres helt alreit ut å ta seg en lørdagskveld på byen når barnet er over et halvt år, og skal være trygt hjemme i sine vante omgivelser i lag med pappaen sin! :)

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...