NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Noen som har noen erfaringer med å føde på tønsberg sykehus?
Lykkelig! :) Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hei! Jeg har ingen erfaring med å føde der selv, men kjenner mange som har gjort det. De har stort sett vært fornøyde. De hadde ikke så godt rykte på seg for noen år siden, men etter de ble en mor- barn-vennlig avdeling har visst dette blitt mye bedre. Legene der er hvertfall flinke hvis det skjer noe som gjør situasjonen kritisk. Har jobbet med dem selv. Skal føde der selv i mars... Når har du termin?
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg ska føde der i mai, og er like spent!!
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2006 Du skal det ja! Når i mars har du termin da? Jeg har termin 18 mars.
Lykkelig! :) Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg har termin 10 mars. Det virker litt lenge til, men plutselig er julen her og så vips er det mars. Gleder meg masse. Er det din førstefødte? Jeg er førstegangs selv...
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2006 Ja, enig.. Det virker som en hel evighet til! Men som du sier så går det fort mot jul, å så er det ikke lenge til mars=) Får verdens beste bursdagspressang jeg=D Ja, dette første! Veit du hva du får eller?
Lykkelig! :) Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Nei, de klarte ikke å se det på ultralyden. Ønsket å vite det fordi jeg er så utrolig spent på hvem som befinner seg inni i magen min. Vet du hva du får?
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Skal du på 3D eller for å se om de kan se det da? Nei, vi vil ikke vite det vi da.. Vil ha det som en overraskelse=D
Lykkelig! :) Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Nei, ikke på 3D, men jeg skal på ultralyd på sykehuset igjen i uke 30. Dette pga litt uenighet om terminen så legen ville se at babyen vokste som den skulle. Det er jeg ingen i tvil om slik som denne magen vokser. Det gjør ikke noe om vi ikke ser kjønnet, da tar vi det som en overrakelse. Hvor bor du? I Tønsberg eller?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Jeg har født på SIV i 2002 og var veldig fornøyd, skal føde der igjen i april.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2006 Jeg skal også tilbake, men jeg er vel da i uke 25, også for å se at babyen vokser normalt! Men det virker som den gjør det=) Nei, jeg bor i holmestrand jeg, hva med deg da?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 Jeg fødte der i 2001 og var ikke veldig fornøyd. Har vært der til hyppig oppfølging denne gangen også, og er ikke mer imponert nå. Jeg skulle gjerne født et annet sted, men med fare for nok en "rakettfødsel" så tør jeg ikke ta sjansen. Førstemann brukte 50 miutter før han var ute. Men for all del; jeg har hørt om de som er kjempefornøyde der også. Kan hende jeg bare har hatt uflaks. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Jeg fødte det i jan 2006 og skal føde der igjen i april 2007. Er veldig fornøyd, og jeg hadde en laaaang og slitsom fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå