Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når forteller dere venner og familie at dere er gravide?

Jeg og min kjære tenker på å fortelle det til familiene våre i jula.

Jeg er 12+0 på julaften. Men det virker som om det er veldig sent.

Er 4+6 i dag. Tenkte det kunne bli en flott julegave for besteforeldrene (som i stillhet har ventet lenge har jeg fått inntrykk av)

Hvordan har dere andre gjort det??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6957706-n%C3%A5r-forteller-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naboene, som er et vennepar som vi omgås endel med, og min nærmeste venninne har vist det fra starten av fordi de også vet jeg mistet i sommer, men de er til å stole på og sier ikke noe videre. Så ble min mor og hans foreldre informert for vel en uke siden med forbud om å si noe videre enda. Er fortsatt ikke helt trygg på at dette går bra pga blodansamling ved siden av Bitteliten, men vi har fått gode odds nå og skal til en siste UL når jeg er 11+6. Ser alt bra ut da, så slipper vi nyheten løs, først til 4 åringen :-) Når han får vite det regner jeg med alle vet det innen kort tid, hehe... Vet at mange misstanker meg for å være gravid da, men heldigvis er ikke noen så frekk at de har spurt.

hei

jeg er 7 uker idag, dvs når vi skal hjem til svigerforeldrene mine i jula er jeg 13 uker og d blir en fin julegave. men har allrede fortalt d til mamma, søstre, og noen venner....

fin julegave d da:)

lykke til:) gjør d som føles rett for dere.

Annonse

Takk for fine svar!

Så sant det ikke vises noe på magen før den tid, går vi for jula ja!

(Og så sant jeg klarer å holde tatatuten lukket) Blir helt rar av ikke å få fortalt det til noen for jeg er så glad at jeg nesten sprekker!

Godt å ha dere jenter her inne å lufte tankene med! Nå går jeg bare venter og lurer på om ikke jeg skal få noen symptomer snart!

(Jeg bør vel egentlig bare nyte den symptomfrie tida!)

Stor kos fra Tingeling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...