Gå til innhold

Mange av dere som boikotter Nestlé?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er veldig mange som gjør det, så jeg må bare høre her inne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope... :-) Kjøper det vi liker og som barna liker... Tror ikke Nestle er så ille lenger heller, har lest at de har skjerpet seg veldig...

Skrevet

her elsker jenta nestle...så nei, ingen boikott!

Skrevet

Nestlè har beklaget seg i flere anledninger, og en kan ikke bli straffet i all evighet liksom. Blir litt som tyskerne under krigen: må jo tilgi til slutt.

Skrevet

nei, boikotter absolutt ikke nestle. synes de har gode og trygge matvaarer for babyene mine. politisk korekkt kan jeg heller være når det gjelder andre matvarer.

Skrevet

Japp! Skal ikke påstå jeg aldri kommer til å kjøpe noe som helst, men skal forsøke!

Skrevet

Jeg har boikottet Nestlé i snart 20 år:-)

Skrevet

Nei,gjør vel egentlig ikke det. Men fælt lite nestle produkter her likevel,fordi gutten min blir sååå hard i magen av de. Kun de økologiske magen hans funker på,også aprikos pureen :)

Skrevet

jeg bruker nestle produkter

Skrevet

Nå skal det sies at poden min ikke spiser fast føde enda, men har ikke tenkt å kjøpe Nestle sine produkter nei. En ting er at man ikke skal straffe Nestle i all evighet osv osv, men de har vel strengt talt ikke godkjent og underskrevet de internasjonale retningslinjene enda?

Skrevet

Boikotter ikke,men min sønn spiser kun HIPP og ingenting annet;) Og HIPP har så utrolige gode grøttyper!

Skrevet

nei det gjør jeg ikke, kjøper det jeg syntes høres godt ut for små mager jeg,være seg hipp,nestle,småfolk eller andre produsenter.

Skrevet

her i gården er vi fleksi og varierer moellom, HIPP, Småfolk og nestle :)

Skrevet

eg prøver så godt eg kan, men det er ikkje alltid så lett her ute i periferien. Hender jo vi oppdagar at vi er tome for mme seint fredag ettermiddag, og det einaste dei har på samvirkelaget er nan. Men eg kjøper ikkje Nestlé når eg har eit alternativ. Heldigvis elskar guten min Hipp.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke vurdert en gang....

Synes ikke noe om det de har gjort, men de sier jo at de har stoppet med det nå!

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...