Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har martine startet nedtellingen til nok en ikm. Torsdag er det ikm og jeg holder på å gå i spinn. Nå har jeg tenkt over fordelen ved ikke å bli gravid denne gangen heller. Da blir det jo fødsel midt i sommerferien. Jeg har tenkt å bestille ferie snart, men må vente til etter ikm. Hvis det ikke klaffer denne gangen, blir det jo også et heidundrende julebord i november. Hvis jeg ikke er gravid, orker jeg sikkert og ta julevasken også. Som dere skjønner er forsvarsverket iorden. Det er slik jeg må tenke for å forberede meg på nederlaget.

Jeg tror jeg dropper alt som står på "hvis jeg er gravid" lista mi. Da tror jeg dere må sitte her og lese til imorgen. Men, puppene har begynt å bli en anelse ømme og humøret er litt svingende. Tempen min er rundt 37 grader så den er fortsatt høy og fin. Men det var den forrige pp også helt til ikm-dagen. Han en fin lørdag jenter. Jeg skal nå sitte her og vente på ikm.....

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6957654-dagene-g%C3%A5r-s%C3%A5-sakte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men martine da....C";)...

Du kan jo ikke bare sitte der å vente på ikm da...*smiler*

Da blir jo ikke mye annet gjort...*ler*...

Men håper for din del at dagene går fort da...slik at du snart vet liksom...Her i huset er jeg ene rådende nå,mannen har dratt avgårde for å overvære en kamp på lerkendal,samt en fotball-kamp på pub...

Så jeg har lagt sjelen min i å pakke de siste julegavene som er innkjøpt.Nå er jeg ajour med dem,og mangler ikke mange på at totalen skal stemme..Jakten på kjærligheten står på i bakgrunnen,og her er fyr på peisen..Jeg kan ikke klage jeg...Tenker litt på det som skal til på sykehuset snart,og er kanskje litt urolig med tanke på det...

Men krysser fingrene for deg nå mot ikm..

Håper det blir blått kryss !

Klem fra

Hei hei. Sitter ikke bare og venter da. Jeg ble faktisk så inspirert av deg og Bente igår har jeg har kjøpt 3 julegaver idag. Vi har noen venner vi pleier å kjøpe til og kom hjem med gaver til de 2 ungene. Men akkurat nå kom jeg jo på at de har jo faktisk akkurat fått en baby som jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte gaver. Ble litt overraska over at jeg har klart å fortrengt det. De annonsert nemlig sin graviditet da vi hadde startet vårt prosjekt ifjor. Det at de nå har fått en baby sier jo litt om at ting tar litt tid ja.

Orket ikke skrive så mye noe i går kveld, men lo godt da jeg så for meg deg med innpakkingsbånd surret godt rundt deg rundt mens du var på god vei ned i rødvinsdunken :-) Det er godt å slå ut håret litt når en likevell er langt unna et svangerskap.

Det er sikkert ikke noe og grue seg til den 17. Du skal jo få narkose så da sover du så søtt at. Trekk bare alt godt ned i lungene og så er du borte. Blir du uvell ettepå får du en sprøyte så du slipper kvalmen. Tenk heller på hvor godt det skal bli å få gjort livmora klar for en liten spire :-)

klem fra

Du har vel rett i det martine...

Men samtidig er det vel ikke selve inngrepet jeg gruer meg til...

Men kanskje heller det de eventuelt finner?Hvordan blir hverdagen hvis beskjeden blir at dere har nok ikke noe håp med å klare dette selv så vi setter dere på vente -liste....Men dette er vel egentlig å ta sorgene litt på forskudd da..Så jeg får tro at dette klarer vi selv til det motsatte er bevist antagelig...*smiler*..

Det minner meg forøvrig om at jeg bør dra å levere noen lotto-bonger.

Man vinner jo intet ved å ikke delta,det er i hvert fall sikkert !

Klem fra

Kjenner meg så igjen!

Det er som en uendelig marsj der man svinger mellom topp og bunn og samtidig klarer å finne alle mulige gode grunner for at det ikke egentlig passer med en graviditet denne måneden. Sannheten er vel at en positiv test vil være velkommen uansett tid, sted og planer!

Jeg er alene hjemme ikveld, godmannen er barnevakt. Har sett litt på tv og spist litt. Nå er det par maskiner med klesvask som skulle vært bretta, men jeg gidder rett og slett ikke. Tar heller en tidlig kveld med boka mi.

Har akkurat heklet ferdig et lekkert lite sjal til lillejenta mi, som hun har gått å ventet på i en uke nå. Alpakka-ull er deilig og mykt rundt jentehalsen.

Jeg venter og kjenner og lurer litt på om det er EL snart.Eller om den har vært allerede. Har hatt slim som ligner EL-slim, men ellers ikke kjent noe særlig. Kanskje den kommer snart?

Ha en flott kveld alle fine damer her inne!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...