mirremamma Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg har tenkt å annskaffe meg en Leandervugge,noen som har erfaring med denne?
guttemamman:) Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hei... Har ikke erfaring med den, men jeg har bestillt den:) hehe...
mirremamma Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Ja ik sant;) må bare ha den jeg også... men den får veldig skryt i forskjellige blader..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Hvorfor ikke delta i undersøkelsen på www.gravid.no og du kan vinne en leandervugge. Trekning 07. januar!
Mrs. Bouquet Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg har fått min i hus. Står klar, prøvekjørt av dattera (5 mnd.) til venninna mi her en dag. Hun roa seg veldig inni der og sov godt. Veldig pen er den også. Har med gulvstativ fordi vi har gipstak. Var overraska at den kunne plukkes så pass mye fra hverandre at alt kunne vaskes før bruk.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Var forresten veldgi greit med den himmelen over for denne jenta. Hun er så nysgjerrig og fikk liksom roa seg når hun lå inni der.
guttemamman:) Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Å så gøy å høre fra en som har prøvekjørt den, hehe... Den ser jo bare så behagelig ut, jeg skal ha min i taket da, det pga dårlig med gulvplass... Har ikke bestillt himmelen jeg da, men må kanskje det, hehe...
mirremamma Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Jeg har vært med på den konkuransen i GRAVID...får håpe jeg vinner nå da..hehe ellers blir jeg nok nødt til å kjøpe..vi skal ha vår hengende i taket tenkte vi...
tuppen og lillemor Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 er det noen som vet hvor jeg kan få sett denne vuggen?? og hva den koster???
mirremamma Skrevet 4. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2006 du kan bestille den på www.leanderform.dk 1900kr men kan sikkert få kjøpt den brukt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå