Gå til innhold

Herregudjegkanikketrodet!!!


epleprinsessen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp en svak strek på quick respons - men en strek er en strek, ikke sant?!

 

Og nå sitter jeg og gråter og skjelver og har fullstendig panikk!! Trodde ikke jeg skulle reagere sånn, men trodde heller ikke spiren skulle sitte så raskt. Hadde bare sex en gang denne måneden + at det er første gang vi prøver.

 

Ikke er jeg ferdig med utdannelsen, ikke har jeg god råd (student), ikke bor jeg der jeg hadde forestilt meg at jeg skulle bo den dagen jeg ble gravid...Alt er bare kaos, og vi har ikke engang plass til et stellebord på badet!!!

 

Er det vanlig å ha det sånn, eller er det jeg som rett og slett har blitt smågal??!

 

Noen råd, eller noen som kan dele liknende erfaringer og fortelle hvordan dere snudde situasjonen til å bli litt mer positiv??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ordner seg!!!!

 

Trenger f.eks ikke plass til stellebord på badet.

Har dere vaskemaskin? Da finnes det "madrass" til å legge oppå med kant på til bleiebytt. Kjøp en bade-balje og bad småen på stua!

Babyen kommer uansett til å sove på deres rom i begynnelsen så det er ikke no problem. Du får støtte fra lånekassen når du er studerende mor så penger ordner seg!

 

Siterer min sjef jeg ...

Ble gravid første dagen av studiet! Det var vel ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg, men ble da utdannet og det ble flotte barn av det allikevel! Unger er ikke så kravstore ... utdannet ble jeg og!

 

Lykke til *minnie* dette går så fint at!!

 

Stor kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da!

 

Det orden seg vet du, barn trenger mest av alt kjærlighet og varme .

Og alt annet ordner seg, støtte for studenter og alt.

 

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykjemykje! Og velkommen inn hit!

 

Eg er også student, og leier framleis studentleiligheit. Hadde planar om og kjøpe før babyen kjem, men det ser jo litt mørkt ut no når renta går opp. Men for min del spelar det eigentleg inga rolle - babyen merkar jo ikkje om vi bur i leigd eller eigd leiligheit!

Og vi har heller ikkje plass til stellebord på badet - men det ordnar vi på eit eller anna vis. Har fleire vener som heller ikkje har stellebordet på badet - og det har jo gått heilt fint for dei!

 

Trur det viktigaste er at de tenkjer gjennom kor fantastisk det skal bli og vere foreldre - ein vil aldri vere HEILT klar for og få baby, så ein må jo berre gjere det beste ut av situasjonen. Og det er inga tid i livet der du har så mykje fritid som når du er student! Det kjem til og gå så fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så fint atte, ikke bekymre deg! Gratulerer så mye :D (ang stellebordet: kjenner mange som ikke har plass til det på badet, det har ikke vi heller, men det er det minste problem. Det står på soverommet, det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...