scubagirl med scubababy Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei kjære Twig Er jeg gravid? Hadde IKM på torsdag. Ingen TR ankommet ennå. Føler meg ikke "helt vanlig" før mens heller... Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84. Ser du evt. når jeg blir gravid og kjønn og antall? Takk på forhånd...
scubagirl med scubababy Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2006 Hei igjen Twig. Har begynt enda en ny pp.. TR ankom lørdag kveld. Ser du noen graviditet på oss? Evt. om vi trenger hjelp fra lege? Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84 Hadde vært fint med et lite håp.. Klem fra..
Twig Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg føler at dere kan trenge legehjelp, men det er ikke sikkert.. jeg vipper veldig fra ja og nei her Jeg ser desember-januar på dere
scubagirl med scubababy Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Så fint du tok deg tid. Du sier usikker på legehjelp. Kan opplyse at jeg får akupunktur for tiden. Du ser desember-januar på oss. Ser du at jeg blir gravid i den tid, eller ser du barn sammen med oss om et år liksom.. Ser du noe annet spennede rundt oss? Bare å fortelle det du ser... Klem fra..
Twig Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Aha, mulig derfor.. føler du kan bli gravid nå ved årskiftet )
scubagirl med scubababy Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 Da skal jeg bare glede meg til årsskiftet og se hva som skjer.. Håper selvfølgelig på klaff tidligere. Vi skal liksom legge inn "turbo'n" denne pp... Ser du når jeg får EL denne gangen da? Siste mens begynte 4. november. De siste mnd. har jeg hatt alt fra 28 dager til 40 dagers sykluser. Jeg el-tester, men det blir liksom litt "slitsomt" i lengden da man må sette igang å teste så lenge før man da får EL. Klem igjen fra..
Twig Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Ja, om dere har slitt så lenge, så ville jeg lagt inn turbo`n.. veldig! ser en positiv test altså.. el ser jeg ikke nå.. så vanskelig å si
scubagirl med scubababy Skrevet 9. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2006 Turbo'n er innlagt fra min side nå ihvertfall.. Og så lurer jeg på hva annet du ser i fremtiden min. - Skifter jeg jobb? Hva kommer jeg til å jobbe med fremover. - Ser du bryllup på meg? Evt. når? - Kommer jeg til å vinne stor premie i Lotto? Artig om du kunne sett på disse spm..
Twig Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Lottopremie er noe vi alle ønsker.. hehe, jeg klarer ikke få opp sånt men kan ikke se storøkning i økonomien, litt kanskje, men ikke pga lottogevinst Jeg ser noe i 2008, bryllup eller frieri..
scubagirl med scubababy Skrevet 13. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2006 Hei igjen Twig.... Nærmer meg forhåpentligvis ny EL. Ser du når jeg kan forvente positiv EL-test?? Har de siste mnd. hatt utsatt EL. Alt fra syklus på 28 dager til 2 uker forsinket EL... Hadde tenkt å begynne el-testing i løpet av denne uka, men det kan fort bli dyrt med disse testene om jeg må teste hver dag i 14 dager.. Klem fra..
Twig Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Ååh, sånt er ikke jeg flink til å se eksakte datoer på. men første som kom opp var rundt 20 november
scubagirl med scubababy Skrevet 13. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2006 Så du holder ut på kveldene? Mange som gjerne vil vite hva fremtiden bringer ser jeg.. hehe Jeg tenker litt på dette med akupunktur. Kjenner du til det? Jeg har tatt endel behandlinger. Noen blir liksom gravide med en gang de setter igang med akupunktur, andre ikke... Ser du om akupunktur hjelper meg? Begynner å bli dyrt for meg denne baby-lagingen.. Klem fra..
Twig Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 heei igjen ) Akkurat nå er energien på bunn, men om du dytter opp i morgen, så kan jeg se på deg
Twig Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Hei igjen! Jeg får opp at akupunktur ikke er helt det som skal til for dere, men at det kan hjelpe til slutt.. fortsett et par ganger til
scubagirl med scubababy Skrevet 20. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 20. november 2006 Hei Twig. Har vært på Karmøy på dykketur i helgen jeg da.. Været var ikke helt med oss, så det ble bare ett dykk på meg.. Du sier du mener at akupunktur ikke er helt det som skal til... Var til time idag også. Og akupunktøren sa at hun ville gi meg homopatiske "medisiner" også. Hjelper det? Jeg har fått positiv EL-test igår og idag. Kommer EL denne mnd? Takker for svar fra deg jeg vettu... Klem fra ei utålmodig jente..
Twig Skrevet 21. november 2006 #19 Skrevet 21. november 2006 Ja, jeg har alltid hatt tro på sånt, så jeg ville hvertfall prøvd ) om du fikk positiv eltest nå, så hopp t køys! hehe.. jeg føler litt iriritasjon, litt sånn pmsaktige symptomer.. men ser ingen mens..
scubagirl med scubababy Skrevet 21. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 21. november 2006 Tittet tilbake til en tidligere spådom fra deg hvor du så november-desember som tidspunkt for oss... Når nærmer det seg desember... Så har du i denne tråden sagt rundt årsskiftet. Hva er det som gjør at du ser forskjellig? Håper ihvertfall på resultater snart.. Klem fra..
scubagirl med scubababy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 1. desember 2006 Dytter litt på innlegget mitt jeg... IKM til mandag. Testet igår med en EL-test fordi jeg skulle til legen min.. Jeg hadde EL 20. november, men fikk igår svak positiv test. Disse EL-testene skal også vise om man er gravid. Så derfor lurer jeg litt.. Jeg temper også, og tempen har vært forhøyet siden 20. november, så EL har jeg hatt... Hva ser du i korta dine nå? Legger inn datoene våre igjen jeg: Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84 Klem fra..
scubagirl med scubababy Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #22 Skrevet 4. desember 2006 Hei igjen Kjære Twig.. Har testet positiv på G-test både hjemme oghos legen.. Så nå jubler jeg over at jeg er gravid... Hvordan tror du svangerskapet går? Og hvilket kjønn ser du?` God klem fra...
MammAni Skrevet 5. desember 2006 #23 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer kjäre venn!!! Jeg er sååå glad for deg! Jeg håper at alt går bra og önsker deg masse lykke til. Jeg er her og stötter deg hele veien og vil gjerne bli litt "tante" Klemmer
Twig Skrevet 5. desember 2006 #24 Skrevet 5. desember 2006 ååååh!! har det endelig klaffet? :D Gratulerer så myye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå