Gå til innhold

Noen flere med IKM i uke 46??

Anbefalte innlegg

Hei=) Nå er jeg igang med denne grufulle ventingen, er på dag 18 nå, så da begynner den heftige sex-uka å avta...hehe;) En heeel uke til man kan begynne å kjenne etter symptomer....spennende...(sommerfugler i magen..).. flere som har ikm i løpet av uke 46? Jeg har ikm tirsdag 14.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6957045-noen-flere-med-ikm-i-uke-46/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også IKM i uke 46. Jeg tror jeg har EL nå i helga. :)

Regner med at IKM er i løpet av uke 46, men aner ikke hvilken dato det blir siden sist syklus var på 23 dager. Og det var første mens etter p-pilleslutt.

Men jeg tar det som det kommer, er jo bare i 2.pp så jeg kan ikke regne med å bli gravid så raskt. Ble gravid i 1.pp med nr.1 og i 3.pp med nr 2, så jeg tenker ikke så mye på det. Får skje når det skjer.

Hei,hei!

Jeg har IKM ca 16 nov, og siden jeg er i 1.pp syns jeg dette blir ekstra spennende, har jo aldri testa noe som helst før... men jeg har jo etterhvert forstått at dette kan ta lang tid, så derfor er ikke forhåpningene så veldig store... mannen kan tenke seg flere pp'er for den siste uka har vært artig syns han, og ser frem til en ny slik runde om en måned hvis det ikke klaffer denne gangen...hi,hi

Jeg har IKM den 18, men som det har vært de tre siste syklusene, blir det nok flyttet til uke 47,48. Pleier desverre å bli slik. sen el det siste.

Heldigvis er luteperioden min ALLTId treffsikker, så mensen er maks 1 dag forsinket. vet også når el kommer på dagen, så jeg klager ikke =)

håper det klaffer denne måneden..

Jeg har satt min IKM til 16.nov etter at jeg fikk pos el-test på tirsdag og onsdag men nå er jeg litt usikker for i går og i dag har jeg og helt klare positive el-tester!!!

Blir vel kankje IKM 18/19 nov i stede da :)

kjempe spennde fremover nå ja :) krysser fingrene for oss!!!

Annonse

Jeg har også IKM i uke 46. Men hvilken dag virker veldig usikkert.. Skjønner ikke noe av disse el-testene jeg heller..så det kan vel strengt tatt være alt fra tirsdag til fredag, tror jeg..

Uansett vanvittig spennende og vente å se! Har en god følelse og mannen håper veldig. :0) Vi var i en bokhandel i sted og han kikket på boka "Hakkespettboka for førstegangsfedre" eller noe lignende, og sa at "Den skal jeg ha snart!" hehe. Søtt.

Vi har kjørt på med sex stort sett hver dag bortsett fra mandag og i dag. Har merkelige dirringer nederst i magen og litt mensenvondt i ryggen.. skjønner ikke helt dette her, men.. Kanskje forsinket el..? Ikke godt å si. Men regner vel med at man kjenner ekstra etter på kroppen sin, nå så man bedriver dette her. :0) Vi får snakkes litt fremover jenter. Koselige med folk i samme bås. :0)

Tror jeg har ikm den 17. Men dette er første pp etter sa 11.10. Fikk positiv el-test 31.10, så utifra det så er det kanskej litt før? Er ikke ekspert på dette, men de siste syklusene før sa'en har vært på 37 dager...

Komplisert?

Blir vel uansett i uke 46!

Lykke til alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...