Gå til innhold

Desember: Har fått gave! Har fått gave!!!

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gave, min hemmelige venn. Tigerguttbuksa passer til Hans Marius, han har den på seg nå. Og storejento ble glad for klistermerker. Hun tok sjokoladen med seg og, for hun skulle på kino.

Og for et nydelig kort du har laget. Skikkelig flink er du. Nå stod navnet på baksiden, og nå må jeg jo le litt og. For jeg er nemlig din hemmelige venn og :-) Så hvis ikke jeg tar veldig feil, så er du Kula76-fikk baby i desember, stemmer ikke det???

Tusen takk for flott gave

Fortsetter under...

Stemmer det - Kula76 her.

Når jeg fikk gaven fra deg så jeg at den var spemplet Odda, så jeg regnet med at du var min hemmelige venn. Syns det var litt rart at vi hadde hverandre, men men.

Bruker å signere kortene jeg lager, og tenkte selvfølgelig ikke på at du ble å kjenne igjen navnet mitt (kan jeg skylde på ammetåken???).

Tok litt tid før jeg fikk sendt gaven, men det var nå koselig at den falt i smak. Og takk for skrytet av kortet. Har tenkt å starte med scrappbooking og har kjøpt inn litt saker, men foreløpig har jeg bare øvd meg litt på å lage kort. Greit å få testet ut litt teknikker og øve opp litt kreativitet. Har planer om å lage et babyalbum til Trygve samt et bryllupsalbum etterhvert.

Hehe, skyld på ammetåken du, eller mammatåken om du vil.

Kortet var kjempefint. Beundrer dere kreative sjeler. Leste et innlegg på skravle en dag, om en som hadde prøvd seg på scrapping. Og det så værre ut enn det ungene lager i barnehagen, hehe. Kunne godt vært meg som skrev. Lager nå album allikavel jeg, men gjør ikke så mye ut av det. Så får de bruke det som de vil når de blir stor.

Ble litt bekymra for at pakken din hadde kommet bort i posten, for det har jeg opplevd før. Men godt den var kommet frem. Ja, poststempel, ja. Der ble nok jeg avslørt, ja. Ikke så mange av oss her inne som bor her, hehe.

Ha en strålende søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...