Gå til innhold

åssen vogn har dere kjøpt??

Anbefalte innlegg

vognen vi har kjøpt har en sånn "myk" bærebag.. noen andre som oxo har en sånn vogn??er kombivogn med myk bag angrer litt for virker ikke som om jeg får plass til varmepose oppi.. huff.. noen råd??

har bilde av vognen her:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/449527/offset/8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6956597-%C3%A5ssen-vogn-har-dere-kj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma har kjøpt SIMO kombi 620 til meg! er kjempefornøyd med den foreløpig iallefall, har jo ikke testen den annet enn inne.. hihi, men tror den blir bra på vinterføre. Og god plass til dunposen!

Du kan jo se om du får plass til saueskinn i vogna, og bruke dyne og teppe oppå.

Jeg har og Simo kombi... Hvis du synes det blir altfor trangt med mykbagen og vinterpose, så kan du jo ta ut mykbagen, og legge skinn e.l i bunn av vogna... kalesjen til mykbagen kan jo skjøtes på vogna, så blir det litt større plass da... :)

Annonse

Har kjøpt Quinny Freestyle med både bag, sportsvogn og bilsete.. Virker veldig god å styre med kun 3 hjul, hvorav framhjulet også kan låses. Fin "byvogn" når man skal ut og inn masse forskjellige "trange" steder... Også god plass til lammeskinnspose i bagen.

Vi har kjøpt Teutonia Mistral med mykbag. Skal ha lammeskinn i bunn og dyne med ullteppe oppå. Muligens madrass evt. liggeunderlag i bunn. Syns mykbag virker veldig bra jeg da, lett og enkel å ta ut og inn av vogna.Er førstegangs så vi får se hvordan det blir.

Annonse

har kjøpt emmaljunga edge duo... gleder meg sånn til å ut å trille;o)

må jo være greit med mykbag da det er greit å bære.. men skjønner poenget ditt med at det blir liten plass.. men går det HELT sikkert ikke? hmmmm.. er det ikke forskjell på str på de vinterposene å da? hmm... nei kan ikke hjelpe deg... håpe du finner ut av hvordan du gjør det..

vi har kjøpt brukt vogn. Knorr 05`. den er tysk, og jeg har ikke prøvd dette merket før..

men uansett så tror jeg denne vogna er bedre enn den jeg hadde sist...

husker ikke hva vogna heter i farta..

men jeg har også mykbag på denne Knorr vogna.

det ser ut til at det blir litt for dårlig plass til voksiposen eller skinnposen min.. tar ut mykbagen hvis det blir for dårlig plass...

alt ordner seg!! ;))

sorry at jeg ikke kan hjelpe deg stort :)

klem

kjøpt simo duo. stor plass til voksi.. :D

Du kan jo kjøpe sånn voksi pose med plate under, den har bære hanker også, så blir jo som den mykbagen du har, bare mye varmere. så til våren igjen så kan du bruke myk bagen.. F.eks.

Vi har kjøpt en Teutonia Mistral med softbag. Så ei jente med denne bagen og med stor voksipose oppi på helsestajonen - det gikk det altså! Vi har ikke voksipose da, men en annen tykk vinterpose. Synes sotfbag virker fint jeg, den kan jo også gjøres om til kjørepose i vogna når sportsdelen skal tas i bruk. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...