Gå til innhold

Dere med endometriose, cyster eller annet vondt i magen!

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her å er ganske forvivlet. Jeg skulle jo igang med IVF nå i november men pga mellanblødninger er forsøket utsatt 3 mnd. Det er helt greit å vente 3 mnd men siden jeg har endometriose vil jo cystene vokse under de tre blødningene jeg kommer å ha før forsøket.

Nå har jeg i tre dager hatt vondt nede i magen på ve side. Det er vondt da jeg trykker på et område og vondt ved noen typer bevegelser. Jeg har ikke påvist cyste på ve eggstokk men er redd det er en kjempecyste der nå siden jeg har vondt. Sist da jeg hadde cyster blev jeg operert og hadde ikke vondt i forkant, bare en følelse av at jeg hadde en stein i magen. Har vært inne på nette og lest om magesmerter av alle typer men siden jeg ikke har feber, utflod eller andre ting kan jeg bare komme å tenke på en kjempecyste.

Er så lei av motgang og å springe til gynekolog hele tiden. Er det noen av dere med endometriose eller cyster som har hatt de symtomene jeg beskriver? Håper sån at det er noe annet sån at mine eggstokker kan få være ifred.

Fortsetter under...

Hei!

når jeg hadde en stor cyste hadde jeg vondt i ene eggstokken...d gjorde spesielt vondt å tisse, ha samleie,og å trykke på..hadde ikke noe feber eller utflod,men jeg var kalm hele tiden,vet ikke om dette var mye til hjelp...jeg tror nå jeg ville ha tatt meg en tur til legen,er ikke kjekkt å gå rundt å ha vondt...lykke til og god bedring!

Har det slikt nå, kvalm når jeg legger meg for kvelden og kan våkne midt på natta. Og alltid kvalm på morningen. Vårt forsøk ble utsatt til januar, p.g.a at e ikke hadde produsert så mange eggposer. Og p.g.a den cysten jeg har (sa de ved Riksen). Jeg har heller det problemet, at jeg venter for lenge med å gå til gynokologen.

Men tror jeg skal få gått der nå snart. Lei av å ha vondt, og mister TOTALT sexlysten, når d er slik. Svinger i humøret, og ja, ect ect..

Jeg har et ord for endometriose: Forbannelse.... Jeg har vondt døgnet rundt.... selv uten mens!!!! Og det er sjelden legene har funnet cyste på UL. Men jeg kjenner godt når de sprekker...og det er ikke godt. Jeg har nå en cyste på høyre eggstokk, og den sprekker hvert øyeblikk. Og jeg behøver ikke noe lege for å fortelle meg det, etter 12 år med denne forbannelsen, kjenner jeg godt igjen regla. Siste jeg hadde påvist sprukket cyste var den like stor som en grapefrukt... Lå innlagt på ullevåll i flere dager. Håper virkelig du blir bedre... Og lykke til med ivf:-) Kansje vi ser i korridoren snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...