Gå til innhold

savner å gå gravid jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fire barn i alderen 4 måneder til 14 år, og har hendene fulle!! Har satt strek nå og planlegger ikke flere barn, og det synes jeg på en måte er trist!!

Elsker babyer, og har bare blitt mer og mer glad i barn for hvert som har kommet=) Men, en gang må man jo gi seg da, det er dessuten både dyrt og arbeidskrevende med barn, og de skal jo følges skikkelig opp alle sammen! Samtlige av mine svangerskap har vært tunge, med mange plager og sykemeldinger... Allikevel er det veldig SPESIELT, STORT, og KOSELIG og gå med baby i magen da. Og den stormende lykken man føler i forbindelse med fødselen! Ingenting kan måle seg med den!!! Blir faktisk litt misunnelig jeg når jeg leser innlegg fra gravide, og skulle ønske at jeg hadde en ny en i magen...

Er det noen som skjønner meg her??? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner følelsen, fikk tredjemann for tre mnd siden,og har tenkt at det er siste. Men er litt rart, men det er utrolig mye oppfølging etterhvert, så en får tenke på det. Får håpe vi får masse barnebarn!!!

Skrevet

Ja, skjønner følelsen. Min første er snart 5mnd, og han er jo ikke baby lenger. Ssvner ikke å gå gravid, men synes de første ukene var fine jeg. Storkoser meg nå også, så glad jeg har flere i vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...