Gå til innhold

Da satt jeg her da....

Smurfan

Anbefalte innlegg

Og jeg som var så fornøyd etter forrige kontroll. Livmorhalsen var på 4,5 cm og ingen tegn til åpning. Jentene var store og fine og legen mente jeg sikkert kom til å gå til keisersnittdatoen.

Var så til kontroll igjen i går. Livmorhalsen er nå 2,2 cm og legen var på nippet til å legge meg inn på sykehuset og gi meg lungemodningssprøyte. Heldigvis etter å ha konferert med andre leger fikk jeg lov til å reise hjem, men må ta det med knusende ro og ringe føden ved minste tegn til begynnende fødsel... Ellers lå den ene jenta i seteleie og den andre i tverrleie. Stakkars små.

ja ja, da vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre i helgen...Knipe igjen og ligge rett ut :-) God helg jenter!!

Fortsetter under...

Huff da. Er visst mange som får den beskjeden av oss med tvillinger føler jeg. Hvor langt har du kommet da? Min er jo også kort...og det har den vært nå i ca 8 uker. Jeg var innlagt i 5 uker da, noe jeg syntes var fint ettersom jeg ble godt tatt vare på der. Nå er jeg imidlertid redd jeg må bli satt igang. Skjer jo INGENTING jo...he he..skal vel være glad man kan regne seg som fullgått når de ankommer.

Lykke til. Det går nok bra. Jeg tror sengeleie hjelper jeg assa =0)

Tusen takk dere :-).

Jeg tror nok også sengeleie ikke er så dumt, eller sofaleie...he he. Med tv og dvd til man blir firkantet i øynene. Er 32+4 i dag så hvis jeg bare klarer å holde på dem noen uker til så skal jeg være så glad så glad...

Whipps, hvor kort var din siden du ble innlagt? lurer på hvor grensa går..

Håper forresten du slipper å bli satt i gang... Greit om de kommer av seg selv :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...