Gå til innhold

Rart!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt meg for å avslutte morsmelkproduksjonen, siden sønnen min er puppenekter, produksjonen uansett alltid har vært elendig, og jeg har ikke tid til å sitte å pumpe flere ganger i døgnet for å gi på flaske. Har prøvd , og det ble bare stress, styr og frustrasjon ut av. Enda en ting som MÅTTE gjøres. Så jeg har ikke tømt meg for morsmelk siden i forgårs, og nå har jeg melkespreng!!?! Enda jeg neppe har mer enn 30 ml. i brystene akkurat nå. Det er jo aldri mer enn det... Føles nesten litt sprøtt dette her å skulle si nei takk til morsmelken kroppen faktisk har produsert, når jeg har styra så fælt for å få mere melk så lenge (4,5mnd), har til og med prøvd akupunktur. Akupunkturen virker svært avspennende, så det var ikke bortkastet, men det ble jo ikke noe mer melk da. Akupunktøren mente at det hadde gått for lang tid siden fødselen, og at det nok hadde vært mer effektivt de første dagene av barseltiden... Men, altså synes det er rart at det sprenger i brystene, når det er så lite melk der, og det føles sprøtt å skulle takke nei til så dyrebare dråper!!!... SUKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det, spreng reduserer melken! Du kan gjerne pumpe ut det der, og bruke sportsbh til det er over. Det lager kunstig spreng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...