Gå til innhold

hvilke klesstørrelse bruker de nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Amandus er nå på 68, men det begynner å bli litt snaut i bodyene (blir litt utringet, hihi)...så er vel snart på tide å gå til innkjøp av 74klær! eller 70 fra cubus da.

Han rundet akkurat 3mnd og 68,5cmn! Laang gutt, men alt blir veldig stort i bredden!

Hovedsaklig bruker vi størrelse 62.

Men det varierer nå så veldig fra plagg til plagg, en pysj i størrelse 74 har vi brukt i seks uker allerede. Bruker to bodyer størrelse 56 fra H&M fortsatt (siste uke nå da, tror jeg), mens en body størrelse 68 fra H&M ble lagt bort forrige uke... Snålt at det skal variere så mye selv hos samme butikk-kjede...

Annonse

I dag måtte jeg begynne å legge bort endel klær i 62 gitt.. har bare brukt body og strømpebukse inne i det siste, og ullklær utenpå når vi har vært ute.. Da jeg skulle ta på henne en "vanlig" bukse i dag, var den sannelig for kort i beina :)

Stort sett 62. Kan bruke noen klær i 68 også! Kommer litt ann på merket! Har en ull heldrakt fra Katvig i 74. Den har vi også begynt å bruke selv om den er bittelitt lang i bena :) Bare søtt å brette opp litt ...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...