Gå til innhold

hvilke klesstørrelse bruker de nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det i 62 enda.. bruker 68 i Katvig og IdaT.. litt stort, men er såpass dyrt så.. Kaja var 64,5 på 3 mnd kontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett 68, men også bodyer i 74! Simen er en stor gutt. var 65 lang og 7010 da han var 2, 5 mnd. Ca en mnd siden det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amandus er nå på 68, men det begynner å bli litt snaut i bodyene (blir litt utringet, hihi)...så er vel snart på tide å gå til innkjøp av 74klær! eller 70 fra cubus da.

Han rundet akkurat 3mnd og 68,5cmn! Laang gutt, men alt blir veldig stort i bredden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaklig bruker vi størrelse 62.

 

Men det varierer nå så veldig fra plagg til plagg, en pysj i størrelse 74 har vi brukt i seks uker allerede. Bruker to bodyer størrelse 56 fra H&M fortsatt (siste uke nå da, tror jeg), mens en body størrelse 68 fra H&M ble lagt bort forrige uke... Snålt at det skal variere så mye selv hos samme butikk-kjede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi lenge brukt str 62 og 68. Str 62 er nå på tur ut, og vi går over til 68 og 74. Har ei lang og smal jente, som trenger lengden og ikke helt fyller ut bodyene i bredden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det i 62 og 68:-)

 

Vi har ikke lagt bort så mange plagg i 62 str enda, men det er ikke som om hun svømmer i 68 heller.

 

hun var 61 cm lang for 1 mnd siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag måtte jeg begynne å legge bort endel klær i 62 gitt.. har bare brukt body og strømpebukse inne i det siste, og ullklær utenpå når vi har vært ute.. Da jeg skulle ta på henne en "vanlig" bukse i dag, var den sannelig for kort i beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett 62. Kan bruke noen klær i 68 også! Kommer litt ann på merket! Har en ull heldrakt fra Katvig i 74. Den har vi også begynt å bruke selv om den er bittelitt lang i bena :) Bare søtt å brette opp litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker mest 62 nå, men noe av det er litt stort. Han er bare 57cm. Kan glatt bruke noe 56 ennå. 60 er egentlig akkurat passe, men får ikke så mye klær i den str. Så da tar vi 62.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Str. 68 er akkurat passe nå, men har tatt i bruk noen klær i str. 74. Er jo veldig stor forskjell på klærne, etter hvor de er kjøpt, synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...