Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 nå er jeg MEGA feig og er anonym her...har dere like dårlig samvittighet som meg??? og hvor mange røyk røyker dere ca om dagen??? prøver og slutte men er mega hormonell og irritert for tiden så blir jo ikke bedre av og slutte sist jeg prøvde var jeg ikke til og ha med og gjøre.. huff... noen råd???
Mon79 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Har min første røykfrie dag i dag, og foreløpig går det kjempebra faktisk. Har brukt ca. 14 dager på å lese Allan Carr sin bok. Fant ut at det var bedre om jeg røykte 14 dager lenger enn at jeg ikke skulle klare å slutte i det hele tatt. Det er en bok som det virkelig er verdt å lese. Håper det fortsetter som dette for min del, for da kommer dette til å gå kjempefint:)
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 har lest den boken 4 ganger men hjelper ikke noe nting,, fik den av samboer da vi skulle slutte og røyke... men til ingen nytte.. huff... du får ha masse lykke til og være stolt av deg selv som prøver og slutte:) håper du klarer det:) klem
*Lucia* Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Den boken ble jeg bare forbannet av, så jeg leste den ikke ut..... :-) Men jeg sluttet å røyke for 7 mnd siden i slutten av november. Jeg er kjempe stolt av det, men må ærlig innrømme at det fortsatt er vanskelig!! Litt lettere nå som det er kaldt ute forresten! :-) Jeg er med røykere ut innimellom og kan da nyte lukta av at de røyker! MERKELIG!!! Sier til meg selv at det kun er en pause, antaglig derfor det har gått. Skulle ønske jeg kunne vært en festrøyker........ men men... vi får se hvordan det går. Ønsker dere i alle fall MASSE LYKKE TIL med sluttinga!! Stor klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå