Gå til innhold

Noen oktober damer igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det??

Tenker dere er ganske lei nå! Det er iallefall jeg!

Var på føden i natt pga blødning. På målingene hadde jeg litt rieaktivitet som jeg selv ikke merker...

Håper det skjer noe snart da! Sitter med en del mensen vondt i mage og rygg som av og til blir litt verre og så er det vanlig vondt.. Håper det snart tar seg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter nå her jeg også da, 10 dager på overtid! Hadde i morges tak med 20 min mellomrom som begynte å gjøre vondt.. stod opp for å spise litt og evt ringe føden.. men da ble de borte vekk!!

har fortsatt vondt i ryggen, og hatt et par tak i løpet av de siste timene.. ringer kanskje føden senere for sjekk, for det var akkurat slik mamma gikk med meg og ho måtte få drypp pga svake rier..

Skrevet

Får håpe det tar seg opp snart!

Trodde nesten du hadde født jeg, for var ikke planen å føde i Prison Break på torsdag?? hehe!

Ta kontakt med føden og få deg en sjekk!

Skrevet

Heisann!! Jeg er her også fortsatt. Slimproppen gikk i går og i dag våknet jeg med litt blødning. Har snakket med føden og fikk beskjed om å slappe av og samle krefter. Lettere sagt enn gjort når man hele tiden bare går og ønsker at det skal bli mer action;) Men det vet jo dere alt om... Fullmåne i morgen ja.. :) håpe håpe håpe.. Kanskje natten i natt blir den store natten for oss gjenværende oktoberfrøkener:)

Skrevet

og jeg som håpte at det skulle skje noe i natt! Vi la oss kl 23 begge to, også sov jeg som en stein til kl 7! Nå er jeg heldigvis nesten helt frisk av forkjølelsen min, da. Men desto mer klar for at noe skal skje.

Hadde termin 25. oktober. Det med fullmåne er vel bare overtro, men det er jo lov å håpe!

Skrevet

Er nok også her. Men føler meg litt rar! Kan ikke forklare. Men sikker bare hormoner og utålmodighet ;)

Hvorfor skal fullmånen være overtro? Den bestemmer jo flo og fjære og jordens spinning. Så hvorfor skal den ikke ha noe å si for en fødsel da??

Men har ikke født jeg heller. Så føler ikke den hjelper. Men husk, 3dager før og 3 dager etter. Så kan jo være at det ikke skjer noe før på onsdag.

Skrevet

Uff! Å vente helt til onsdag høres så uendelig lenge ut... Sukk! Jaja.. Så bra at forkjølelsen har gitt deg da. Tror vi trenger de kreftene vi kan klare å oppdrive nå og basselusker er jo ikke noe gøy da:)

Skrevet

1 uke over UL termin, og 2 uker over min termin! Begynner å bli rastløs kan du si, men ser jo helt klart nå at det er begrenset hvor lenge det KAN være igjen! Gleder oss så til å se hvem som har sparket, hikket og holdt meg god varm, ja, rett og slett bodd i magen de siste 9 mnd. Og om det er en liten guttebaby eller en pike!

Storesøster kan nesten ikke vente, spør hver dag om ikke babyen kommer hjem til oss snart ;-)

Satser på at det skjer noe av seg selv, ikke særlig keen på å bli satt i gang!

Lykke til til dere andre oktober damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...