Gå til innhold

Gruer meg til fødsel

Anbefalte innlegg

Hm merkelige tider dette her, har 29 dager igjen, og gleder meg sånn til magen blir borte, er så lei nå, så utrolig lei. Samtidig så gruer jeg meg sånn til fødsel, synes ikke det var sånn god opplevelse sist gang for 4 år siden. Gruer meg til vondtene, samtidig som ikke jeg husker akkurat hvordan smerter jeg hadde ;0)

Tenk snart er han her :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6956127-gruer-meg-til-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke tenkt på det og grue meg enda jeg.. er første gangen min så vet jo ikke hva jeg går til når det gjelder smerte... har hørt mye fra venner osv, men alle opplever jo dette forskjellig, tror samboer gruer seg mere en meg hehe, han sa han gruer seg til og se at jeg ligger der og har vondt.. stakkar hehe, men bare jeg har han der så er jeg fornøyd jeg... huff... håper bare ikke jeg bruker laaang tid...

Jeg og prøver og syke meg opp til at det er J..lig vondt!!

For jeg vet ikke hva en fødsel er, siden det er første..:/

Men klarer ikke grue meg, er bare spent..

Gleder meg sånn til og holde gullungen min:) Tenker som så, alle andre klarer og da klarer jeg også...

Annonse

Er førstegangs og gruer veldig... føler liksom at jeg ikke klarer å psyke meg helt opp til en fødsel heller da jeg enda ikke vet om jeg må ta keisersnitt (pga cyste som pr. dags dato ligger iveien for vanlig fødssel). Får ikke vite før 28 nov. om de skal ta ks eller ikke... Så utrolig kjedlig å ikke vite hva man skal forberede seg på og psyke seg opp til!

Æ grua mæ ikke tel fødseln... hadd en fin opplevelse sist... å håpa æ får en like lett og grei fødsel denne gangen... men e vældi spent på kor det bi denne gangen... har vært i mye dårligere form denne gangen enn sist...

Ska prøv å ha samme innstilling som sist... ondt vil det gjør (men va ikke så ondt sist), de fleste fødsla e færdi innen ett døgn (5t15min sist), å di har smertestillende om man treng (fikk akkupunktur sist)...

Bi uansett stas med en litn babis tell... e også spent på kor frøkna tar det å bi storesøster :D

jeg gruer meg ikke, jeg...

gleder meg MASSE!!

er VELDIG lei nå, og er VELDIG klar for å få babyen ut!!

sist gang, tok det 5 timer, og det gjorde jo såklart vondt, men jeg hadde psyka meg opp til at det kom til å gjøre sååå utrolig vondt, at jeg ble gledelig overraska!! (jeg skulle regelrett dø, trodde jeg)

kanskje jeg skal manne meg opp til at det skal gjøre sååå vondt denne gangen også? kanskje det hjelper??

men det SKAL gjøre vondt, men det er jo bare såååå verdt det!!

så ikke gru dere! GLED dere!! premien er jo bare sååå flott!!

klem, klem

Flere med opplevelser som ulvepus og snupidupi...? Jeg liker å høre på sånne som dere, jeg:-) Leste forresten om en fødsel i det nyeste gravid-bladet og ble litt roligere av den også.

Men det blir nok en smertefull opplevelse, ja... krysser fingrene for en lett fødsel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...