18.juli/29juli Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 hei Mi pia va så flink de første 6 ukene til å sove 2-3 timer. De 3-4 luran ho har i løpet av dagen så sover ho først 20-30 min. så må æ vugge ho for at ho skal sove litt lenger. E æ heldig så sover ho 1 time. håpe det blir litt mer sammenhengende søvn etter hvert:) blir så mye frem og telbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Del Skrevet 4. november 2006 maja sover alt fra en halvtime til 2 timer. hun sover ikke så bra i vogna si lenger, hun våkner 10 minutt etter vi har kommet hjem fra tur og illskriker fordi hun fortsatt er trøtt stakkars:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. november 2006 #3 Del Skrevet 4. november 2006 Her har tuppa 2 lurer på mellom 1 1/2-3 timer og en på 1 time (på ettermiddagen) Sover ganske godt og lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Del Skrevet 4. november 2006 Snuppa har to lange lurer på 1-2 timer, ellers har hun 3-4 små på 20-30minutter i løpet av dagen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 Synes rutinene forandrer seg hele tiden. Så selv om jeg skriver at vi har det slik i dag, er det jo ikke sikkert at vi har det sånn i morgen... Men nå sover Karsten 12-13 timer om natten, avbrutt av 2-3 måltider. På dagen sover han 3-4 dupper 30-45 minutter lange... Tidligere kunne jeg bare legge ham, så sovnet han, men nå må han bysses i søvn... På kvelden får vi fortsatt som regel lagt ham uten å bysse, heldigvis! ) Skal bli godt når de sover litt lengre dupper, da blir det kanskje enklere å planlegge dagen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Hun sover litt forskjellig, men det pleier å være en lang lur på 2-3 timer og 2-3 lurer på 20-30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå