Gå til innhold

hvor lenge sover deres barn på dagen?


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

hei

Mi pia va så flink de første 6 ukene til å sove 2-3 timer. De 3-4 luran ho har i løpet av dagen så sover ho først 20-30 min. så må æ vugge ho for at ho skal sove litt lenger. E æ heldig så sover ho 1 time.

håpe det blir litt mer sammenhengende søvn etter hvert:) blir så mye frem og telbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

maja sover alt fra en halvtime til 2 timer. hun sover ikke så bra i vogna si lenger, hun våkner 10 minutt etter vi har kommet hjem fra tur og illskriker fordi hun fortsatt er trøtt stakkars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes rutinene forandrer seg hele tiden. Så selv om jeg skriver at vi har det slik i dag, er det jo ikke sikkert at vi har det sånn i morgen...

 

Men nå sover Karsten 12-13 timer om natten, avbrutt av 2-3 måltider. På dagen sover han 3-4 dupper 30-45 minutter lange... Tidligere kunne jeg bare legge ham, så sovnet han, men nå må han bysses i søvn... På kvelden får vi fortsatt som regel lagt ham uten å bysse, heldigvis! :o)

 

Skal bli godt når de sover litt lengre dupper, da blir det kanskje enklere å planlegge dagen litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...