Gå til innhold

flere som har kjent liv i uke 14, så er det stille igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 15+1 i dag og kjenner ikke liv enda.. Dette er mitt 3. sv.skap, så forventer å føle noe snart. Gleder meg masse til å merke livstegn:) Forrige gang merket jeg det ca uke 17-18, mens første gang måtte jeg vente helt til uke 21 før jeg kjente noe.

Er 15+4 og har ikke kjent liv enda.I første svangerskap kjente jeg ikke liv før i uke 19.Er vel normalt å ikke kjenne liv hver dag så tidlig, det er vel lenger ut at man skal kjenne liv hver dag.

Jeg pratet med spesialist på Rikshospitalet, og spurte om det var mulig å kjenne liv så tidlig?!

NEI.......UMULIG!! Det du evt kjenner er luft som du har i tarmene. Teknisk umulig å kjenne liv før min. uke 16, og da skal du være flergangsfødene og født barna dine tett..

Men det er jo lov å håpe da....

Viser til uke for uke sidene her pp BIM:

UTDRAG FRA UKE 13!! :

Allerede nå er det noen som kjenner liv hvis de kjenner riktig godt etter. Dette er så tidlig at det er snakk om at du kanskje kjenner noe den ene dagen og så kan det gå et par dager/uker til neste gang.

og jeg vet om flere som har kjent liv så tidlig, og fagfolk som har sagt at det er mulig, så den spesialisten du prater om kan ikke være mye til spesialist!

Dette er mitt 2. svangerskap, og jeg VET at det er liv jeg kjenner. ingen skal komme her å fortelle meg noe annet. kjenner forskjell på luft i magen altså.

Annonse

Kjente de første sparkene i min 13. uke.

Det var definitivt ikke luft!

Men har ikke kjent noe etter det, annet enn luft da. Er 14+1 i dag.

Tror det er vanlig at man kan kjenne liv noen dager, og andre dager ikke, så tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...