Gå til innhold

nok en gang menssmerter


Gjest

Anbefalte innlegg

har hatt det helt siden og litt før jeg fant ut at jeg er gravid. Igår var det borte, men idag er det litt værre syntes jeg. Det er litt vondt i magen, ryggen og i låret. hm rart, har noen andre det sånn? håper ikke det er noe å bekymre seg over. Gjør til tider ganske vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare titter innom og tillater meg å svare jeg! Jeg hadde menssmerter i et par uker fra jeg fant ut jeg var gravid, jeg var t.o.m så sikker på at jeg skulle få mensen når som helst at jeg automatisk lette etter blod på papiret på hvert dobesøk!

Var vanskelig og føle seg gravid så lenge det føltes som at mensen var like rundt hjørnet!

Men legen forsikret meg om at dette var HELT normalt! :o) Veldig mye av det som skjer inni livmoren din nå kan være veldig likt det som skjer like før mensen!

Dette gikk gradvis over for meg ettersom ukene gikk, og alt gikk kjempefint!! Jeg kan faktisk ha litt menssmerter til og fra enda og jeg er i 27. uke!

Håper ikke det gjorde noe at jeg svarte, jeg bare husker at jeg tenkte så mye på det jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Hehe kjenner meg igjen med at jeg også sjekker hver gang jeg har vært på do:) Hehe litt slitsomt. Er veldig takknemlig for at du tok deg bryet med å svare. Dette opptar jo mye av mine tanker om dagen. Hjelper veldig å høre at andre har hatt det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...