Gå til innhold

Ser ikke ut til at det gikk denne gangen heller

Anbefalte innlegg

Har IKM i dag eller i morgen. Tok en billigtest i morges, og den var negativ. :o( Så da er det vel bare å vente på TR, tenker jeg. Hadde jo et håp om at det skulle gå denne gangen. Hadde endelig fått påvist EL, for først gang siden mai. Er skuffet. Regner med at billigtestene er like følsomme som CB (?), men dersom jeg ikke får mensen i dag, så tar jeg en CB i morgen tidlig.

Fortsetter under...

Det er 13 eller 14 dager siden EL. Fikk positive EL-tester to dager på rad, og fikk påvist EL ved blodprøve. Har prøvd siden aug./sept. 2005, og er nå på dobbel Pergo (andre kur). Fikk utredning allerede i mai pga manglende EL (+ et par problemer til). Har litt menssmerter, så TR er sikkert like om hjørnet. Skal starte rett på ny Pergokur uten pausemåned på dag 5.

Ikke gi opp håpet ennå, en graviditetstest trenger ikke slå ut ennå, og man kan ha murring selv om man er gravid.

Ønske deg lykke til, og håper spiren sitter hos deg nå!!!!!!! :-)

Tusen takk skal dere ha! :o) Jeg tror nok ikke jeg er gravid. Hadde en god følelse, men jeg har begynt å få litt brun utflod og menssmerter, så TR kommer nok snart. Har hørt at det ikke er uvanlig å spotte selv om man er gravid (og jeg spotter vanligvis ikke), så jeg har ikke gitt helt opp ennå, men... Må nok heller håpe det går bedre neste gang. :o/

Annonse

Trenger ikke bety at du ikke er gravid fordi du blør litt, det er helt normalt. Og når man i tillegg har gått på pergo, da kan jo det være at du har hatt mere enn 1 egg denne mnd. Da vil jo du kunne få en liten blødning, at det ene egget skylles ut, mens det andre er befruktet.

Lykke til!!!! :-)

Testa negativt i dag jeg og, hadde ikke regna med noe annet. Men er kjipt fordet;(

Da blir det provera og trippel pergo denne mnd, og eeeevig lenge til neste ikm, blir sikkert ikke før nermere jul.

Skal du på dobbel pergo denne mnd også eller, siden du fikk EL? Hvor mange mnd skal du gå på pergo forresten?

Blir kun to pp med pergo på meg, så skulle jeg vist få sprøyter etter det.

Det er kjempekjipt å teste negativt selv om man forventer det. Da blir det så endelig liksom. Men jeg synes faktisk det var lettere å takle en negativ grav-test enn en negativ EL-test. Jeg har prøvd i 14 pp, og dette er kun andre gang at jeg har fått påvist EL. Har hatt èn enkel Pergo-kur som ikke gav meg EL, og dette er den første doble. Så lenge jeg har EL føler jeg at jeg i hvert fall har sjansen til å bli gravid. Uten EL er det liksom ikke noe håp engang. Skal starte rett på ny dobbel Pergo-kur. Vet ikke hvorfor jeg ikke skal ha pausemåned, men det er kanskje fordi jeg ikke får EL av meg selv. Trenger kanskje litt sterkere dose enn en pausemåned vil gi. Gyn sa at jeg skulle prøve dobbel Pergo (med EL) i tre måneder, så da regner jeg med at jeg skal prøve i to måneder til. Skal få time hos ham i januar dersom det ikke skjer noe før det. Har ingen anelse om hva som skjer da. Er det vanlig å få sprøyter da? Hvordan foregår det? Eller blir det inseminasjon eller prøverør?

Skjønner veldig godt hva du mener med at det er verre å ikke ha EL. Har ikke hatt EL siden jeg var 16 år, begynner å bli noen år siden gitt.

Er helt sjangseløst uten EL, da kommer man hvertfall ingen vei.

Skal ikke ha noen pausemnd jeg heller. Har lest litt om hvordan de gjør med de sprøytene. Jeg mener å huske at man får pergo, så drar man på sykehuset dag 11-12? (husker ikke helt) så får man en sprøyte som skal gjøre egget klart til å slippes 36 timer etterpå.

Blir vel inseminasjon hvis ikke de sprøytene virker heller. Skal ringe gyn i morgen for å spørre om samboer kan få levere inn en sædprøve, jeg vil ikke gå gjennom alt det her hvis det i tillegg er noe galt med hans sæd. Syns i grunn det var rart ikke gyn spurte etter det da han gav meg pergo første gang. Trodde det var vanlig prosedyre. Og hvis de da finner ut noe er galt, vil jeg gjerne hoppe rett over til inseminasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...